به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۳۵۱۰۷

بازی پرسپولیس و اتفاقاتش را فراموش کردم

بازی پرسپولیس و اتفاقاتش را فراموش کردم
گروه ورزشی:سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر این روزها تیمش را آماده مصاف با هوادار می‌کند و در گفتگویی با "ورزش‌سه" درباره آخرین شرایط سرمه‌ای پوشان حرف زده است.به گزارش "ورزش‌سه"، مارینوس اوزونیدیس شروع خوبی در رقابت‌های ایران داشته و پس از کسب دو پیروزی و دو تساوی مقابل پرسپولیس اولین شکست را در شرایطی تجربه کرد که این مسابقه دستخوش اتفاقات و حواشی زیادی بود.در حاشیه تمرین گل‌گهر گفتگویی با سرمربی این تیم داشتیم که این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.

بولت استقلالاز آخرین شرایط تیم بگویید. شما تنها تیمی هستید که در این هفته مسابقه‌ای برگزار نمی‌کنید. 
در حال آماده سازی هستیم. همانطور که در جریان هستید، بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداشتیم و تازه به ما اضافه شده اند. روز به روز بازیکنان با هم هماهنگ تر می شوند. ما تمام تلاش مان را می کنیم که برای بازی با هوادار آماده شویم.

بولت استقلالبازی هوادار و استقلال را از نزدیک دیدید. شرایط در آن مسابقه چطور بود؟
بازی متفاوتی را شاهد بودیم. هوادار دو گل زد و بعد بازی را با نتیجه 3-2 واگذار کردند. آنها مقابل یک تیم قدرتمند و خوب بازی کردند. این نشان می دهد که ما باید به همه تیم ها احترام بگذارید و جلوی همه تیم ها جدی باشیم. راز همین است، اگر فکر کنید یک بازی را بدون سختی و جنگیدن خواهید برد، پس نتیجه نمی‌گیرید. مهم ترین چیز برای من این است که چطور بازی کنیم. باید جدی بازی کنیم، مثل یک تیم بجنگیم، خوب بدویم و تلاش کنیم تا نتیجه را بگیریم.

بولت استقلالبا تعطیلی ها چطور کنار می آیید؟
این تصمیم فدراسیون است. آنها تصمیم گیرنده هستند، ما باید قبول کنیم و برنامه های خودمان را با توجه به برنامه بازی ها پیاده کنیم. ما بازی نکردیم اما برای من قابل درک است چرا که سپاهان بازیکنان ملی پوش زیادی دارد. این یک تصمیم از سوی فدراسیون است و من به آن احترام می گذارم. تیمم را برای بازی با هوادار آماده می کنم.
بولت استقلالمیشل، دلفی و تورس به تیم اضافه شده اند. آیا آن بالانس مدنظر شما در تیم ایجاد شده است؟
آنها هر روز در حال هماهنگی بیشتر با تیم هستند. هنوز 100 درصد نیستند و موضوع فقط به این بازیکنان برنمی‌گردد چرا که وظایف و پست برخی دیگر از بازیکنان را نیز تغییر داده ایم. برای ساختن و هماهنگی یک تیم نیاز داریم که بازی کنیم. فکر می کنم می توانیم برنامه های خوبی را پیاده کنیم.
بولت استقلالاتفاقات بازی پرسپولیس را فراموش کردید؟ از اتفاقات آن بازی خیلی عصبانی بودید.
معلوم است که فراموش کردم. نمی توانیم یک جا بایستیم و نمی توانیم به عقب برگردیم. یک اشتباه بود و تمام شد و رفت. باید برای بازی بعدی آماده شویم چرا که اگر تمرکزمان را در این بازی از دست بدهیم، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. بازی که تمام می شود باید تمرکز را روی بازی بعدی بگذاریم.
برچسب ها: گل‌گهر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها