به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۳۵۲۸۵

مکالمه سرخیو راموس و رودیگر فاش شد

مکالمه سرخیو راموس و رودیگر فاش شد
گروه ورزشی:درگیری سرخیو راموس با آنتونیو رودیگر از صحنه‌های جالب دیدار رئال مادرید برابر سویا بود.به گزارش "ورزش سه"، راموس پس از ترک رئال مادرید برای اولین بار با پیراهن تیم دیگری مقابل تیم سابق و محبوبش قرار گرفت و این اتفاق باعث شد که توجه بسیاری در طول بازی به او جلب شود. این دیدار که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید پر از اتفاقات جذاب و البته لحظات پرتنش بود که این ستاره اسپانیایی هم طبق معمول در متن تنش و درگیری‌ها حضور پر رنگی داشت و همان‌طور که انتظار می‌رفت نمایش خوبی را هم ارائه کرد. 


در یکی از صحنه‌ها که این بازیکن برای سر زدن و باز کردن دروازه رئال روی یک ضربه کرنر جلو کشیده و در محوطه جریمه این تیم حضور پیدا کرده بود، برخوردی با جود بلینگام داشت که با اعتراض رودیگر همراه شد.راموس هم جواب این مدافع رئال را به شکل عجیبی داد. او ابتدا به سمت این بازیکن رفت و به نظر می‌رسید که در حال شوخی با او است، اما شرایط کمی جدی‌تر شد و دو طرف کلماتی را با هم رد و بدل کردند.

حالا فاش شده که راموس در این صحنه به رودیگر گفت: «بیرون از زمین می‌بینمت... ببین، من از ترس در حال لرزیدن هستم.» و این مدافع آلمانی هم در پاسخ به او اظهار داشت: «بیرون می‌بینمت.»این در حالی بود که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هر دو بازیکن پس از پایان این دیدار یکدیگر را در آغوش گرفتند و مشغول گفت‌وگو و بگو و بخند با هم شدند.
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها