به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۳۶۶۳۲

«تلفن سیاه» دوباره زنگ می‌خورد

«تلفن سیاه» دوباره زنگ می‌خورد
گروه فرهنگی:تهیه کنندگان درام ترسناک و فراطبیعی «تلفن سیاه» خبر از تولید دومین قسمت آن می‌دهند.به گزارش صبا، کمپانی یونیورسال با همکاری شرکت مستقل فیلمسازی بلوم هاوس تهیه کنندگان فیلم هستند.
رسانه‌ها با اعلام این خبر که تلفن سیاه قرار است دوباره زنگ بخورد و یک سری حوادث ترسناک خلق کند، به استقبال ساخت قسمت دوم رفته‌اند.

این فیلم دنباله ای مستقیم بر داستان درامی دلهره آور و پررمزوراز خواهد بود که سال ۲۰۲۲ به روی پرده سینماها رفت.با آنکه تهیه کنندگان تلفن سیاه ۲ از حالا تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ را به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین کرده‌اند، هنوز کسی اطلاعی از چندوچون داستان آن ندارد.

در حالی که اطلاعی از ترکیب بازیگران تلفن سیاه ۲ نیز در دست نیست، کسی نمی‌داند کار نگارش فیلمنامه آن آغاز شده است یا نه. با توجه به پایان اعتصاب اتحادیه فیلمنامه‌نویسان آمریکا، باید منتظر ماند و دید مدیران یونیورسال نام نویسنده فیلمنامه اثر جدید خود را اعلام می کنند یا نه. نسخه اصلی را اسکات دریکسن سازنده «دکتر استرنج» کارگردانی کرد، که به احتمال بسیار زیاد پشت دوربین قسمت دوم هم قرار می‌گیرد.

اتان هاوک و میسن تامس سیزده ساله بازیگران محوری نسخه اصلی بودند.هاوک در نقش گرابر، قاتلی بی رحم و خونسرد بود که تلاش دارد با اسیر کردن فینی سیزده ساله در یک زیر زمین، او را از بین ببرد. فینی در این مکان سربسته راهی برای فرار ندارد و کسی هم نمی تواند او را از این محل نجات دهد. حضور یک تلفن سیاه در زیرزمین، زمینه ساز ماجراهای ترسناک و مرموز بعدی داستان فیلم است. با آنکه این تلفن قطع است و به برق وصل نیست، اما زنگ می خورد و زمانی که فینی بخت برگشته به آن پاسخ می دهد، متوجه می شود می تواند به کمک آن با ارواح کسانی که توسط گرابر به قتل رسیده اند، ارتباط برقرار کند. روح بچه های کشته شده توسط گرابر، به فینی چیزهایی می آموزند که با کمک آنها می تواند زنده مانده و از چنگ گرابر فرار کند.

نسخه اصلی با هزینه اندک خود توانست بیش از ۱۶۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کند. چند جشنواره سینمایی خاص ژانر ترس و دلهره هم در سال ۲۰۲۲، جایزه بهترین فیلم ترسناک سال خود را به تلفن سیاه دادند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها