به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۳۹۵۸۳

سروش رفیعی:هیچ کس حق ندارد به ما شک کند

سروش رفیعی:هیچ کس حق ندارد به ما شک کند
گروه ورزشی:پرسپولیس در چند دیدار اخیر خود عملکرد خوبی نداشته و انتقادات زیادی نسبت به کادرفنی و بازیکنان این تیم مطرح شده است. عده کثیری اعتقاد دارند دوران یحیی گل محمدی در پرسپولیس تمام شده و او باید استعفا کند. همچنین بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس نیز در روزهای اخیر علیه یحیی گل محمدی مصاحبه کردند.

حالا سروش رفیعی با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود از یحیی گل محمدی حمایت کرد.سروش رفیعی گفت: دیگر مصاحبه نمی کنم و حرفی باشد از طریق اینستاگرام به اطلاع همه می رسانم. بازی مقابل سپاهان خوب بود. نیمه اول برابر بودیم اما سپاهان در نیمه دوم از ما بهتر بود و موقعیت های بهتری ساخت. علیرضا بیرانوند توپ های سخت را می گیرد و همیشه به ما کمک می کند اما در نهایت رضا اسدی با یک ضربه دیدنی دروازه ما را باز کرد. به مجموعه سپاهان و هواداران این تیم تبریک می گویم.

سروش رفیعی ادامه داد: قبل از بازی با استقلال تاجیکستان، در رختکن این حرف را زدم؛ به جایی رسیدیم که همه از ما انتظار برد دارند. این مسئله برای من خوشحال کننده است. بابت نتایج اخیر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم. سال گذشته خوش بین ترین هوادار ما هم فکر نمی کرد بتوانیم به قهرمانی برسیم. با یک روند خوب، سه جام کسب کردیم.

شماره هفت محبوب پرسپولیس افزود: خود ما هم انتظار نتایج اخیر را نداشتیم، باز هم عذرخواهی می کنم. مطمئن باشید تمام تلاشمان را می کنیم تا بهتر کار کنیم. حالا می خواهم در مورد وضعیت تیم صحبت کنم. ما اصلا وضعیت خوبی نداریم. یک مربی با توجه به ذهنیتی که دارد، در اول فصل یارگیری می کند. همیشه هم مربی به مصدومیت و محرومیت فکر می کند. متاسفانه همه اتفاقات بد، همزمان برای ما افتاد. بازیکنان ما جز بهترین های ایران هستند. یحیی گل محمدی به تک تک بازیکنانش اعتقاد دارد و این مسئله دو طرفه است و ما هم به یحیی گل محمدی اعتقاد داریم.

رفیعی ادامه داد: مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، یاسین سلمانی و... دچار مصدومیت شدند و همین موضوع برای ما دردسرساز شده است. مهدی ترابی نیز بدموقع مصدوم شد و سپس سرما خورد. امید عالیشاه بازی با الدحیل فوق العاده بود اما متاسفانه هفته ای که به او نیاز داشتیم، دوباره مصدوم شد. نمی خواهم بهانه بیاورم و نمی گویم باید تمام مهره هایمان را داشته باشیم اما باید بدانیم این مسائل تاثیر زیادی روی تیم می گذارد.

ما مصدوم داشتیم، یک ویروس آمد و کار ما را سخت تر کرد. بازیکنان ما چطور با سرما خوردگی تمرین کنند و سپس یک بازی پرفشار را انجام بدهند. بازیکن توانش درون زمین کاهش پیدا می کند و قطعا نمی تواند کیفیت گذشته را داشته باشد. نصف تیم مریض شد. این مسائل مقطعی است و ما به روزهای خوب خود برمی گردیم. حرف هایی که زدم توجیه نبود، فقط خواستم هواداران در جریان اتفاقات قرار بگیرند.

رفیعی گفت: به اعتقاد من، هیچ کس حق ندارد به یحیی گل محمدی و تیم او شک کند. نباید کوچک ترین حرفی در خصوص عملکرد یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس زده شود. کارنامه یحیی گل محمدی و پرسپولیس مشخص است. سه ماه پیش ما قهرمان سه گانه این کشور شدیم. یک عده منتظر هستند یحیی گل محمدی ببازد و صحبت کنند، این عده فقط به او حسادت می کنند. الان فیفادی است و ابتدا برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم، سعی کردم بهترین عملکرد خود را داشته باشم تا به تیم ملی دعوت شوم اما نتوانستم نظر امیر قلعه نویی را جلب کنم اما با این حال برای همه بچه ها آرزوی موفقیت می کنم. پرسپولیس در فیفادی ریکاوری خوبی خواهد داشت و با قدرت کار خود را ادامه می دهیم.
برچسب ها: سروش رفیعی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها