به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۴۰۹۲۹

جالی خالی مهم در بازی‌های تیم ملی

جالی خالی مهم در بازی‌های تیم ملی
گروه ورزشی:  تیم ملی ازبکستان در حالی موفق شد ایران را متوقف کند که در نیمه اول شاگردان امیر قلعه‌نویی ۲-۰ از حریف پیش افتادند اما در ادامه تیم ازبکستان دو گل خورده را جبران کرد و در آخرین دقایق به بازی برگشت تا در ورزشگاه ملی تاشکند بدون باخت زمین را ترک کند.

به گزارش خبرآنلاین، نکته مهم در این بازی حضور پرتعداد تماشاگران ازبک بود که تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر از تماشاگر کرده و در تمام دقایق بازی نیز ازبکستان را برای حمله به دروازه ایران تشویق کردند.این در حالی است که حتی در دقایقی که ایران دو گل به ازبکستان زده بود نیز نیروی هواداری سکوها همچنان برقرار بود تا شاگردان کاتانچ از تشویق‌ها انرژی بگیرند و تا آخرین دقایق به دروازه ایران حمله کنند.

استادیوم پر از تماشاگر، حسرت ویژه ایران در بازی‌های خانگی است. از آخرین باری که ایران با استادیوم مملو از تماشاگر موفق شد حریف خود را شکست دهد، حدود پنج سال می‌گذرد و در این مدت و حتی بعد از کرونا هم فوتبال ملی ایران نتوانسته تماشاگران را به ورزشگاه جلب کند.

نکته مهم درباره تیم ملی این است که در این سال‌ها به غیر از بازی‌های مهم مقابل کره، چین و گاها ازبکستان، تیم ملی در جذب تماشاگر چندان موفق عمل نکرده و حتی سکوهای روبروی جایگاه هم به سختی پر می‌شوند.
مشخص نیست که در این زمینه چه اقدامی می‌توان انجام داد اما حداقل کار این است که سکوهای تحت ترمیم ورزشگاه آزادی باید هرچه زودتر آماده شوند چرا که ایران در بازی‌های دور نهایی مقدماتی جام جهانی نیاز مبرمی به حضور تماشاگرانش خواهد داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها