به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۴۱۰۷۷

دستگیری سارقان جواهرفروشی در شمال تهران

دستگیری سارقان جواهرفروشی در شمال تهران
گروه حوادث: سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای یک جواهر فروشی در شمال تهران خبر داد.به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال اعلام وقوع سرقت از یک مغازه طلافروشی در محدوده شمیرانات، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش سریعا وارد عمل شده و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.  
 
وی با اشاره به حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات میدانی، گفت: ماموران با انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسی انجام شده از محل وقوع سرقت موفق به شناسایی هویت دو سارق شدند. در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم نیز دریافت شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه عملیات ماموران برای دستگیری سارقان آغاز شد، گفت: ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق شدند که در عرض کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم و سرقت از جواهرفروشی دو سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. همچنین مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که درجریان آن طلا و جواهرات سرقتی به ارزش یک  میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.  

ضرونی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: این دو نفر در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از جواهرفروشی و همچنین ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها