به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۴۱۸۸۷

ادعای جالب مورینیو: من راهزن به دنیا آمدم

ادعای جالب مورینیو: من راهزن به دنیا آمدم
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید بازیکنانش در زمین نباید خیلی خوش رفتار باشند و مدعی شد که خودش مانند راهزن‌ها به دنیا آمده است.به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته سیزدهم سری آ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند. 

آن‌ها با کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار توانستند خودشان را به رتبه پنجم برسانند تا در نزدیکی چهار تیم صدر جدول باشند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل جاری امیدوار بمانند. مورینیو که پس از به ثمر رسیدن گل دوم و سوم تیمش در این بازی خیلی خوشحال به نظر می‌رسد، اظهارات جالبی را درباره رفتار بازیکنانش و خودش در کنار زمین مطرح کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

سرمربی پرتغالی رم در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این‌باره اظهار داشت: «معمولا شما به عنوان یک راهزن به دنیا می‌آیید و اینطور نیست که در طول زمان به چنین آدمی تبدیل شوید. من هم مطمئنا یک راهزن در فوتبال به دنیا آمدم. سعی می‌کنم بقیه را تحت تاثیر قرار دهم و باید ببینیم که آیا موفق به انجام این کار خواهم شد یا خیر.»
این مربی همچنین پس از این بازی از عملکرد سردار آزمون هم در این تیم ابراز رضایت کرده و مدعی شده بود که این ستاره ایرانی از کیفیت دیوانه‌کننده برخوردار است.
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها