به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۳۹۵۸۵

تمجید ویژه مورینیو از ستاره رقیب سپاهان

تمجید ویژه مورینیو از ستاره رقیب سپاهان
گروه ورزشی: سرمربی آ.اس رم ایتالیا به تمجید از ستاره سابق رئال و کنونی الاتحاد عربستان پرداخت. ژوزه مورینیو سرمربی آ.اس رم در مصاحبه جدیدش به تمجید از کریم بنزما کاپیتان سابق رئال و ستاره کنونی الاتحاد عربستان پرداخت.

مورینیو در زمان مربیگری اش در رئال مادرید کریم بنزما را زیرنظر داشت و از ویژگی های ستاره مسلمان آگاه است. آقای خاص از هیچ فوتبالیستی به راحتی تمجید نمی کند.مورینیو درباره ستاره سابق رئال، گفت: بنزما از آن دسته از مهاجمانی است که اگر گلزنی نکنند خیلی خوب در داخل زمین بازی می کنند. برخی از مهاجمان هستند که اگر گل نزنند چیزی در داخل زمین ارائه نمی کنند ولی بنزما این طور نیست.

وی افزود: کریم بازیکن خوبی است. او در شرایط کنونی قوی تر از ۱۰ سال پیش است. او بازیکنی سریع و زیرک است و در حالت کلی می توانم بگویم بنزما بازیکن باکیفیتی است.سرمربی سابق رئال ادامه داد: آنچه که کریم بعد از رفتن رونالدو در رئال انجام داد بسیار بزرگ بود. وقتی رونالدو از رئال رفت همه فکر می کردند رئال با مشکل بزرگی مواجه می شود اما با حضور کریم مشکلی به وجود نیامد.الاتحاد یکی از رقبای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید.
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها