به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۴۲۸۷۲

خشم مورینیو: یک داور دیوانه برای رم گذاشتند

خشم مورینیو: یک داور دیوانه برای رم گذاشتند
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو به تندی علیه داور بازی امشب تیمش برابر ساسولو و نیز کمک داور ویدیویی حرف زد که قطعا برای او عواقب بدی خواهد داشت.به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو دست بردار نیست و همچنان در نشست‌های خبری خود بی‌پرده حرف می‌زند و انتقاد می‌کند.

رم امشب باید در زمین ساسولو به میدان برود و مورینیو در نشست خبری دیروز خود هر چه می‌توانست علیه داور و کمک داور ویدیویی گفت تا جایی‌که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا بار دیگر علیه او پرونده تشکیل داده است.حرف زدن علیه داوران در فصول قبل اتفاقی عادی برای مورینیو بود اما امسال اولین‌بار بود که به این صراحت انتقاد می‌کرد.

مورینیو در انتقاد از متئو مارچنارو، داور 31 ساله بازی، با سابقه 20 بازی قضاوت در سری آ، گفت: «این داور را از قبل می‌شناسم. او چند بار داور چهارم در بازی‌های ما بوده و باید بگویم ثبات روانی لازم را ندارد و نباید در چنین سطحی و برای تیمی مثل رم قضاوت کند. هیچ بعید نیست او در دقیقه 10 به مانچینی کارت بدهد و او بازی بعدی ما برابر فیورنتینا را از دست بدهد. 

این یک بازی عادی نیست. ما سه امتیاز با رده چهارم اختلاف داریم و این بازی‌ها برای ما بسیار حساس هستند. واقعا ترجیح می‌دادم داور دیگری برای این بازی انتخاب می‌شد.»مورینیو ادامه داد: «همچنین مارکو دی‌بلو را داور VAR گذاشته‌اند و این هم باعث تعجب من است. ما هرگز با او خوش شانس نبوده‌ایم و بعضا تصمیمات عجیبی علیه ما گرفته است.»
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها