به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۴۴۰۸۸

دو تیم که دست پرسپولیس به آن‌ها نمی‌رسد

دو تیم که دست پرسپولیس به آن‌ها نمی‌رسد
گروه ورزشی:پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار موفق شد تعداد بردهایش را برابر این تیم افزایش دهد.به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته به‌مصاف هوادار رفت؛ درحالی‌که از زمان صعود تیم هوادار به لیگ برتر، پرسپولیس همواره در جدال‌های مختلف با این تیم به دردسر افتاده بود. هوادار در فصل اول حضور خود در لیگ برتر در ۲ بازی رفت و برگشت پرسپولیس را متوقف کرد و به تساوی رسید. شاگردان غلامرضا عنایتی در لیگ بیست‌ویکم، نقش به‌سزایی در قهرمان‌نشدن پرسپولیس ایفا کردند. در لیگ بیست و دوم اما پرسپولیس در بازی رفت اگرچه موفق به برد شد اما در بازی برگشت هوادار کار بزرگی کرد و قرمزپوشان پایتخت‌نشین را شکست داد. حال، پرسپولیس با برتری مقابل هوادار در این فصل از لیگ برتر، در این مسابقات تعداد برد بیشتری از حریف دارد.

در تاریخ لیگ برتر ۳ تیم آمار بهتری در تقابل با پرسپولیس در لیگ برتر دارند که تنها اثری از یک تیم از این ۳ تیم در سطح اول فوتبال ایران دیده می‌شود. سپاهان با ۱۶ بار پیروزی مقابل پرسپولیس، رکورددار غلبه بر این تیم در تاریخ لیگ برتر است. در سمت مقابل، پرسپولیس ۱۲ بار این تیم را شکست داده است و پرسپولیس کار سختی برای پیشی‌گرفتن از این تیم دارد.

تیم ریشه‌دار پاس تهران هم یکی از تیم‌هایی است که آمار بهتری برابر پرسپولیس در لیگ برتر دارد. پاس ۴ بار برابر پرسپولیس به پیروزی رسید و پرسپولیس هم ۳ بار این تیم را شکست داد. شهرداری تبریز آمار استثنایی برابر پرسپولیس دارد. پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر با ۴۵ تیم مختلف بازی کرده و شهرداری تبریز تنها تیمی است که پرسپولیس برابر آن به پیروزی نرسیده است. شهرداری ۲ فصل در لیگ برتر بازی کرد که ۳ بار مقابل پرسپولیس به تساوی رسید و یک‌بار هم این تیم را شکست داد.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها