به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۴۴۱۱۵

کوپر و بیل «بهترین دشمنان» یکدیگر

کوپر و بیل «بهترین دشمنان» یکدیگر
گروه فرهنگی:برادلی کوپر و کریستین بیل دو بازیگر مطرح این روزهای سینما، در «بهترین دشمنان» دوباره با یکدیگر همبازی می‌شوند.به گزارش صبا، این اکشن پرتنش و دلهره‌آور داستانش را در یک دنیای جاسوسی تعریف می‌کند. اریک وارن سینگر برای نگارش فیلمنامه اقتباسی این فیلم جنجالی انتخاب شده و او همین روزها کار نوشتن آن را آغاز می‌کند.

او فیلمنامه‌اش را براساس داستان نول پرخواننده‌ای به همین نام نوشته «اریک دوزنهال» و «گاس روسو» می‌نویسد. هنوز کسی برای کارگردانی این اکشن دلهره‌آور انتخاب نشده است اما احتمال حضور «دیوید او راسل» پشت دوربین زیاد است. راسل یک دهه قبل درام دهه هشتاد میلادی «کلاهبرداری آمریکایی» را با بازی کوپر و بیل و تهیه‌کنندگی «چارلز راون» کارگردانی کرده بود. راون و شرکت فیلمسازی او اطلس اینترتینمنت، تهیه‌کننده «بهترین دشمنان» نیز هست. این تهیه‌کننده در حالی موفق به خرید امتیاز برگردان سینمایی نول بهترین دشمنان شد که چند کمپانی بزرگ فیلمسازی هم رقابت سختی برای کسب امتیاز ساخت آن با یکدیگر داشتند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری فیلم تعیین نشده است. به احتمال فراوان کلید فیلمبرداری بهار آینده میلادی و بعد از پایان فصل جوایز سینمایی پیش رو زده خواهد شد. فیلمنامه «بهترین دشمنان» هم تا آن زمان آماده خواهد شد.

داستان فیلم درباره دو مامور سازمان‌های جاسوسی آمریکا و روسیه سیا و کا‌گ‌ب است که در دوران جنگ سرد و در جریان درگیری‌های سیاسی، با یکدیگر دوست صمیمی می‌شوند. هر یک از این دو جاسوس تلاش دارد طرف مقابل را متقاعد کند که به کشور خود پشت کرده و به آن خیانت کند.

فعلا اعلام نشده برادلی کوپر و کریستین بیل در قالب کدام یک از دو کاراکتر جاسوس ماجرا بازی خواهند کرد. برادلی کوپر این روزها به خاطر کارگردانی و بازی در درام زندگی‌نامه‌ای «میسترو» به شدت مورد توجه منتقدان و مراسم‌های سینمایی پیش رو است. از او و فیلمش به عنوان یکی از امیدهای اصلی بخش‌های مهم مراسم اسکار پیش رو اسم برده می‌شود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها