به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۴۵۱۴۶

پیشنهاد جذاب رسید: ستاره محبوب تن‌هاخ جدا می‌شود

پیشنهاد جذاب رسید: ستاره محبوب تن‌هاخ جدا می‌شود
گروه ورزشی: رگیلون در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با امضای قراردادی قرضی از تاتنهام جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا بازی در اولدترافورد را تجربه کند. 
این بازیکن تا به حال 10 بازی در ترکیب این تیم انجام داده و عملکرد نسبتا قابل قبولی را هم ارائه کرده است اما مصدومیت باعث شد که او نتواند آنطور که انتظار می‌رفت در اختیار این تیم باشد و به آنها در این فصل کمک کند.
با این حال، اریک تن‌هاخ علاقه زیادی به این مدافع دارد و امیدوار بود که بتواند او را تا پایان فصل در اختیار داشته باشد. خصوصا که مصدومیت تایرل مالاسیا حداقل تا ماه ژانویه ادامه خواهد داشت و به این ترتیب رگیلون فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا می‌کند. 
اما حالا روزنامه انگلیسی میرر خبر داده که احتمالا این خواسته سرمربی هلندی اجابت نخواهد شد چون بروسیا دورتموند قصد دارد رگیلون را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به خدمت بگیرد. 
اخیرا فاش شده بود که بندی در قرارداد او وجود دارد که به تاتنهام اجازه می‌دهد این بازیکن را در ماه آینده میلادی به این باشگاه برگرداند و آنها در صورت توافق با دورتموند برای انتقال او به این باشگاه، از این بند استفاده خواهند کرد.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها