به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۴۵۲۴۴

آرسنال مهاجم سابق لیورپول را دوبرابر می‎‌خرد

آرسنال مهاجم سابق لیورپول را دوبرابر می‎‌خرد
گروه ورزشی:میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، علاقه بسیاری به جذب دومینیک سولانکه دارد و این موضوع را به مدیران این باشگاه خبر داده است.به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این فصل هم نمایش خوبی در بین تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس ارائه کرده و موفق شده بار دیگر در کورس قهرمانی این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

با این حال، بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌های انگلیسی معتقد هستند که خط حمله توپچی‌ها از قدرت کافی برخوردار نیست و مهاجمان آرسنال نتوانسته‌اند انتظاراتی که از آنها وجود داشت را برآورده کنند.حالا روزنامه دیلی استار خبر داده که آرتتا علاقه بسیار زیادی به سولانکه دارد و امیدوار است که بتواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به خدمت بگیرد.

در این خبر تاکید شده که بورنموث حاضر است که برای فروش این ستاره ۲۶ ساله با مدیران آرسنال وارد مذاکره شود اما تنها در صورتی با جدایی او موافقت خواهد کرد که آنها حاضر به پرداخت بیش از ۵۵ میلیون یورو برای او باشند.
سولانکه در ژانویه سال 2۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۲۴ میلیون یورو از لیورپول به بورنموث پیوست و این فصل یکی از مهاجمان درخشان لیگ برتر انگلیس بوده که تا به حال هشت گل به ثمر رسانده است.آرسنال آماده است تا در صورت توافق نهایی با این بازیکن و مدیران بورنموث و تایید کادر فنی و دپارتمان جذب بازیکن، او را به خدمت بگیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها