به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۵۰۱۳۴

این استان‌ها منتظر بارش برف باشند

این استان‌ها منتظر بارش برف باشند
گروه جامعه:گستره بارش برف و باران امروز شنبه (۲۳دی) در غرب و شمال غرب کشور ادامه دارد. به گزارش همشهری آنلاین،کارشناس هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «شنبه (۲۳ دی) گستره این بارندگی‌ها غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد. غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز از جمله استان‌های قزوین، البرز و تهران هم بارش‌های پراکنده را دارند.»
 
کبری رفیعی با اشاره به اینکه دریای خزر هم امروز مواج است، افزود: «شدت بارش‌ها که توامان به شکل باران و برف است در گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و شمال کرمانشاه خواهد بود. سرعت وزش باد در استان‌های سمنان و خراسان رضوی افزایش می‌یابد.»

رفیعی درباره وضعیت هوای فردا ادامه داد: «یکشنبه (۲۴ دی) علاوه بر این مناطق در استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هم شاهد بارش برف و باران خواهیم بود. از بعد از ظهر روز یکشنبه این سامانه کشور را ترک می‌کند.»

به کارشناس سازمان هواشناسی کشور، روز دوشنبه (۲۵دی) دوباره شمال کشور، دامنه‌های زاگرس در غرب و جنوب کشور و ارتفاعات البرز بارش پراکنده را خواهند داشت. سه‌شنبه (۲۶دی) نیز دامنه جنوبی البرز وزش باد و کاهش نسبی را خواهند داشت.بیشنیه دمای تهران هم شنبه (۲۳ دی) ۱۱ درجه سانتی‌گراد وکمینه دما ۴درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. بارش‌های تهران در هنگام شب به شکل پراکنده و خفیف ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: هواشناسی بارندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها