به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۵۰۳۸۱

دلیل انتشار خبر مصدومیت علیرضا جهانبخش

دلیل انتشار خبر مصدومیت علیرضا جهانبخش
گروه ورزشی:با اعلام مربی تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش در تمرین دیروز برای چند ثانیه احساس درد کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و بعد از پایان تمرین تیم ملی ایران خبری درباره مصدومیت نگران کننده علیرضا جهانبخش منتشر شد؛ ساعتی بعد از انتشار این خبر بخش رسانه‌ای تیم ملی به تکذیب آن پرداخت و اعلام کرد که این ستاره همچون سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم در بازی با فلسطین ندارد.

انتشار خبر مصدومیت جهانبخش اما به خاطر توپ محکمی بوده که به بدن او برخورد کرده و برای چند ثانیه به خاطر درد ناشی از این ضربه تمرین را رها کرده است.سعید الهویی مربی تیم ملی در گفت و گوی اخیر خود در این خصوص توضیح داد و گفت: «در تمرین تیم ملی یک توپ به بدن جهانبخش خورد و برخی تصور کردند که او مصدوم شده و خبر را بیرون دادند. او مصدومیت خاصی ندارد و همراه تیم به طور کامل تمرین کرد.»

مربی تیم ملی افزود: «کادر پزشکی تیم ملی قبل از بازی‌ها نیز به طور کامل پروسه پزشکی بازیکنان را کنترل کرده و ریسک مصدومیت را در بین بازیکنان به پایین ترین حد رسانده است. ارزیابی خوبی از بازیکنان وجود دارد و به همان اندازه که به مسائل تاکتیکی و روحی و روانی اهمیت می‌دهیم، مسائل ریکاوری را نیز در اولویت می‌گذاریم. ما برای این موضوع یک برنامه بلندمدت داریم تا همه بازیکنان را تا روز آخر آماده نگه داریم. این احتمال می‌رود که در برخی بازی‌ها به برخی بازیکنان استراحت بدهیم و تیم را در مسیر درستی پیش ببریم.»
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها