به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۵۱۰۹۲

آیا با بوتاکس بینی کوچک می شود

گروه کسب و کار: سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که آیا با بوتاکس بینی کوچک می شود یا خیر. با ما همراه باشید در ادامه به جواب این سوال می پردازیم. یکی از مهم ترین موارد در خصوص دریافت نتایج عالی فرمدهی بینی با بوتاکس انتخاب بهترین مرکز و کلینیک برای انجام بوتاکس می باشد.
آیا با بوتاکس بینی کوچک می شود
کلینیک معتبر و تخصصی ندای سلامت همواره با بهترین کیفیت، بهترین نتایج و مناسب ترین قیمت ها این خدمات را به صورت کاملا حرفه ای ارائه می دهد. برای ارتباط با کارشناسان ندای سلامت با شماره های 02188503986 – 09128881646 تماس بگیرید یا به سایت www.nedayesalamat.com مراجعه کنید.
در صورتی که به دنبال کوچک شدن و فرمدهی به بینی خود با بوتاکس هستید میتوانید با مراجعه به صفحه بوتاکس بینی گوشتی هم اطلاعات لازم را در مورد بوتاکس بینی کسب کنید و هم از بهترین کارشناسان ندای سلامت برای بوتاکس بینی خود کمک بگیرید.

آیا با بوتاکس بینی کوچک می شود
پیش از بررسی این مورد در این بخش قصد داریم به بررسی سوال کوچک شدن بینی با بوتاکس چیست بپردازیم.
در ارتباط با این شیوه لازم است بدانید این عمل یک شیوه غیر جراحی می باشد که از داروی بوتاکس استفاده می کند تا تغییراتی در شکل بینی ایجاد کند. از این شیوه معمولا برای کوچک شدن بینی در بخش های خاصی مانند نوک بینی یا پل بینی استفاده می شود.
حال می رسیم به بررسی مهم ترین سوالات در خصوص بوتاکس بینی که در این خصوص می باشد که آیا با بوتاکس بینی کوچک می شود یا آنکه آیا بوتاکس بینی باعث کوچیک تر شدن دماغ میشود؟ در حقیقت تزریق بوتاکس راه سینگال های عصبی به عضلاتی که باعث افتادگی بینی می شوند را مسدود کرده و با عدم انقباض عضلات موجب بالا آمدن نسبی نوک بینی می شود.

البته توجه داشته باشید تزریق بوتاکس بینی افزون بر بینی برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک های ناخوشایند بر روی بینی در زمان خندیدن نیز مورد استفاده قرار میگیرد. مهم ترین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این می باشد که بوتاکس مانند جراحی بینی تغییری در ساختار بینی به وجود نخواهد آورد و نباید انتظار داشت که تغییرات زیادی بر روی بینی اعمال شود.
بنابراین در پاسخ به سوال آیا کوچک کردن بینی با بوتاکس امکان‌پذیر است؟ باید بگوییم استفاده از بوتاکس بینی تغییری در ساختار بینی شما به وجود نمی آورد تنها موجب بالا رفتن نوک بینی برای جلوگیری از افتادگی بینی می شود.
مرکز تخصصی ندای سلامت یکی از بهترین ها و معتبر ترین کلینیک ها در زمینه خدمات و آموزش بوتاکس می باشد. بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش بوتاکس بینی و سایر بخش های صورت با مدرک بین المللی به صورت کامل و جامع هستید، می توانید همین حالا به صفحه آموزش بوتاکس مراجعه کنید.

مراقبت های قبل از بوتاکس بینی
پیش از انجام بوتاکس مراقبت های قبل از بوتاکس بینی را باید رعایت کنید که در این بخش به معرفی آن می پردازیم. پیش از تزریق بوتاکس بینی لازم است تمام سوابق درمانی، بیماری و مصرف دارو های خود را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید. در صورتیکه از عدم حساسیت به ماده بوتاکس اطمینان ندارید باید قبل از درمان مقداری از ماده را بر روی پوست محلی از دست خود امتحان کنید و بعد از اطمینان از عدم حساسیت به استفاده از آن برای بینی اقدام نمایید.
هفت روز پیش از تزریق بوتاکس از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ویتامین E و آسپرین  و غیره پرهیز کنید. چند روز  قبل از تزریق، یک روتین رژیم غذایی سالم سرشار از میوه و سبزیجات داشته باشید و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
بوتاکس کره ای یکی از انواع بوتاکس می باشد که امروزه به دلیل نتایج شگفت انگیز بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تزریق آن و  استعلام قیمت این بوتاکس در کلینیک زیبایی ندای سلامت به صفحه قیمت بوتاکس کره ای مراجعه کنید.



مراقبت های بعد از بوتاکس بینی
بعد از انجام بوتاکس بینی مراقبت هایی وجود دارد که رعایت آنها در دریافت بهترین نتایج درمانی بسیار تاثیر گذار می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی مراقبت های بعد از بوتاکس بینی و نکات مراقبتی بعد از بوتاکس پره های بینی بپردازیم. برخی از مراقبت های بعد از بوتاکس بینی به شرح زیر می باشد:
1.    بعد از انجام بوتاکس بینی احتمال بروز درد و تورم بسیار زیاد می باشد. پس لازم است به مدت 1 روز از کمپرس سرد استفاده نمایید.
2.    اجتناب از فشار دادن و یا ماساژ بینی : بعد از تزریق بوتاکس تا چند روز از فشار دادن یا ماساژ محل تزریق اجتناب کنید. این مورد به شما کمک می ‌کند تا بوتاکس به ‌طور صحیح در محل مورد نظر اثر کند و به عضلات فرصت بدهد تا به تدریج ضعیف شوند.
3.    پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرما
4.    برای محافظت از پوست خود حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.
5.    سر خود را به مدت 3 تا 4 ساعت به سمت بالا نگه دارید.
با اجرای موارد ذکر شده و همچنین رعایت توصیه های پزشک می توانید نتایج بهتری از تزریق بوتاکس بینی را دریافت کنید.



ماندگاری بوتاکس بینی
در خصوص ماندگاری بوتاکس بینی باید بدانید مدت زمان ماندگاری بوتاکس بینی معمولا متغییر می باشد و این مدت زمان برای افراد متفاوت می باشد. بنابراین در پاسخ به سوال آنکه ماندگاری بوتاکس بینی چقدر است باید بگوییم در افراد گوناگون مدت ماندگاری این درمان کاملا متغیر می باشد و بستگی به خصوصیات هر فرد دارد. با توجه به آناتومی خاص صورت افراد مدت ماندگاری بوتاکس امکان دارد متفاوت باشد. به طور کلی می توان گفت مدت زمان ماندگاری بوتاکس بینی 4 الی 6 ماه می باشد.
چگونه با بوتاکس بینی به فرم دلخواه بینی‌مان برسیم؟ همانطور که گفته شد بوتاکس بینی ساختار کلی بینی را تغییر نمی دهد بلکه باعث تغییراتی در نوک بینی و پره های بینی همچنین کنار بینی می شود. بنابراین اگر به دنبال دریافت نتایج مثبت در نواحی مختلف بینی مانند بوتاکس کنار بینی، بوتاکس زیر بینی، بوتاکس روی بینی و بوتاکس پره بینی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما مراقبت های لازمه را برای ماندگاری بیشتر و تاثیرات مثبت را انجام دهید.

نقاط تزریق بوتاکس بینی برای کوچکی بینی
همانطور که تزریق بوتاکس به بینی معمولا توسط پزشک متخصص انجام می شود، معمولا متناسب با نیاز ها و اهداف شما و بعد از تشخیص مناسب بودن بوتاکس برای بینی شما، نقاطی را که برای تزریق بوتاکس مناسب باشد را پزشک تعیین می کند.
بنابراین در خصوص نقاط تزریق بوتاکس بینی برای کوچکی بینی باید بدانید این نقاط در نواحی استراتژیک اطراف نوک بینی قرار دارند. پزشک متخصص با استفاده از سوزن نازک میزان مناسبی از بوتاکس را به نقاط تعیین شده در عضلات نوک بینی تزریق می کند.
این تزریق ها معمولا در عضلاتی که موجب افتادگی نوک بینی می شوند، تزریق می شود. بعد از تزریق رعایت توصیه هایی مانند جلوگیری از لمس ناحیه تزریق که از سمت پزشک ذکر می شود به بهتر شدن هرچه بیشتر نتیجه منجر میشود.

مزایا کوچک شدن بینی با بوتاکس
در بخش بالا با مطالب مربوطه در خصوص ماندگاری بوتاکس بینی و نقاط تزریق آن صحبت شده است. در این بخش نیز قصد داریم به بررسی مزایا کوچک شدن بینی با بوتاکس بپردازیم. مزایا کوچک شدن بینی با بوتاکس به شرح زیر می باشد:
1.    آسیب کمی به بافت بینی وارد میشود.
2.    عدم استفاده از بی حسی و بیهوشی برای انجام آن نسبت به جراحی
3.    برگشت پذیری تغییرات اعمال شده
4.    هزینه کمتر در مقابل با جراحی بینی
5.    کمتر بودن مدت زمان انجام تزریق بوتاکس نسبت به عمل
6.    محسوس شدن نتیجه در کمترین زمان ممکن

نتایج کوچک شدن بینی امکان دارد کاملا موقتی باشد و بعد از چندین ماه، شکل بینی به حالت قبلی خود بازگردد. برای حفظ نتایج آن نیاز به تزریق های مداوم دارید که ممکن است برای عده ای از افراد مناسب نباشد. بوتاکس بینی امکان دارد برای تغییرات بزرگ در ساختار بینی مناسب نباشد و بیشتر برای تغییرات کوچک و طبیعی مناسب باشد.
توصیه می کنیم با پزشک متخصص خود حتما مشورت نمایید تا مطابق بر نیاز های شما تصمیم گیری مناسبی انجام دهد. شما میتوانید از طریق تماس با همکاران ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت با شماره های 02188503893 – 09128881646 مشاوره رایگان دریافت کنید و یا از طریق سایت این مجموعه www.nedayesalamat.com اطلاعات لازم را در مورد خدمات زیبایی آن ها کسب کنید و برای دریافت خدمات زیبایی تخصصی به این مجموعه مراجعه نمایید.
منبع: الو دکتر
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها