به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۵۳۳۸۰

در آستانه بازی ژاپن:مدافع دوپینگی بحرین برگشت

در آستانه بازی ژاپن:مدافع دوپینگی بحرین برگشت
گروه ورزشی:هزاع علی، مدافع تیم ملی بحرین، که به دلیل دوپینگ از همراهی تیمش محروم شده بود، به فهرست این تیم برگشت.به گزارش "ورزش سه"، هزاع علی پس از دیدار اول در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی کره جنوبی که با شکست 1-3 بحرین به پایان رسید تست دوپینگ داد و از همان زمان بود که زمزمه محرومیت او به گوش می‌رسید.

او در بازی دوم برابر مالزی هم در زمین حضور داشت اما پس از آن کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این بازیکن تا زمان اعلام نتیجه نهایی تست دوپینگش اجازه همراهی و حضور در ترکیب تیم ملی بحرین را ندارد. حالا به نظر می‌رسد که تصمیم نهایی درباره او گرفته و محرومیت برداشته شده اما دلیل آن به صورت رسمی اعلام نشده است. 

این مدافع چپ در بازی آخر مرحله گروهی اجازه حضور در زمین را نداشت و بر اساس ادعای رسانه‌های بحرینی تا دو روز قبل در تمرینات تیم ملی کشورش هم شرکت نمی‌کرد تا تکلیفش مشخص شود. 

اما حالا ای اف سی به این نتیجه رسیده که هزاع علی اجازه حضور در بازی برابر ژاپن که قرار است ظهر امروز در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا را داشته باشد دارد و می‌تواند در فهرست این تیم برای این بازی حساس و مهم که برنده آن رقیب برنده بازی ایران و سوریه خواهد شد حضور داشته باشد. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها