به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۵۳۳۸۶

فشار وحشتناک روی ستاره‌ها: اشک سون درآمد

فشار وحشتناک روی ستاره‌ها: اشک سون درآمد
گروه ورزشی:سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، پس از پیروزی تیمش برابر عربستان نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا روبروی تیم ملی عربستان به میدان رفت و موفق شد از سد این تیم عبور کند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که عربستان تا دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده با یک گل از حریف پیش بود و راهی مرحله بعدی شده بود اما نتوانست از تک گلش مراقبت کند و این کره جنوبی بود که با جنگیدن تا لحظه آخر توانست دروازه حریف را باز کند. 

این نتیجه باعث شد که کار به ضربات پنالتی کشیده شود و درخشش دروازه‌بان کره جنوبی و مهار دو پنالتی برابر عربستان منجر به صعود شاگردان یورگن کلینزمن به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها شد. سون پس از پایان بازی یکی از خوشحال‌ترین افراد حاضر در ورزشگاه بود. او دروازه‌بان تیمش را به گرمی در آغوش گرفت و از او تشکر کرد و نزد هواداران تیم ملی کشورش هم رفت و برایشان دست زد و عکسی هم مقابل آنها به یادگار گرفت. 

اما زمانی که این ستاره تاتنهام در حال بازگشت به رختکن بود، نتوانست فشار شدیدی که رویش بود را تحمل کند و دستانش را جلوی صورتش گرفت و اشک‎‌هایش جاری شد تا نشان دهد که لحظات سختی را در طول این بازی تجربه کرده است، هرچند که زمین را با خوشحالی و آرامش خاطر ترک کرد. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها