به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۵۳۷۵۰

اسب سیاه جام ملت‌ها به خانه برمی‌گردد

اسب سیاه جام ملت‌ها به خانه برمی‌گردد
گروه ورزشی:سرمربی تیم ملی تاجیکستان در اظهارنظری جالب برای دومین بار تیمش را اسب سیاه جام ملت‌های آسیا معرفی کرد.به گزارش ورزش سه، تاجیکستان در اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی همه را شگفت زده کرد، اما این ماجراجویی پس از باخت 1-0 مقابل اردن با گل به خودی وحدت حنانوف در اواسط نیمه دوم به پایان رسید.

پیتر شگرت قبل از رویارویی با اردن صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و ضمن تمجید از بازیکنانش، تیم ملی تاجیکستان را اسب سیاه مسابقات نامیده بود. او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه صحبت‌های خود را با این جمله به پایان رساند: "اسب سیاه (شگفتی ساز) هنوز در حال دویدن است."
شگرت پس از پایان مسابقه برابر اردن و حذف تیمش از جام ملت‌های آسیا گفت: اسب سیاه برای استراحت و تمرکز روی رویارویی با عربستان سعودی و اردن [در مقدماتی جام جهانی 2026] به کشورش بازخواهد گشت.

تیم ملی تاجیکستان در حال حاضر در دور دوم مرحله مقدماتی با چهار امتیاز از دو مسابقه، در رده دوم گروه هفتم قرار گرفته و دو امتیاز کمتر از عربستان سعودی دارد. این تیم باید در تاریخ ۲۱ و ۲۶ مارس در دو بازی به مصاف سبزپوشان عربستان برود.شگرت توضیح داد که قراردادش با تاجیکستان 10 فوریه به پایان می‌رسد، اما پس از بازگشت به اروپا و استراحت با فدراسیون مذاکره خواهد کرد. او در این باره گفت: من ابتدا با فدراسیون تاجیکستان صحبت خواهم کرد و این تنها برنامه‌ای است که در حال حاضر دارم
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها