به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۵۳۷۶۲

اصلا به انتقام از استرالیا فکر نمی‌کنم

اصلا به انتقام از استرالیا فکر نمی‌کنم
گروه ورزشی:سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، می‌گوید به جای فکر کردن به انتقام از استرالیا، فقط به فکر اهداف خودش و تیمش است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا روبروی تیم ملی استرالیا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی دیدار نیمه نهایی شود. 

دو تیم در وقت قانونی به تساوی 1-1 رسیدند و سون بار دیگر ناجی تیمش در این بازی شد و توانست با گرفتن یک پنالتی از حریف در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده و به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش آنها در وقت‌های اضافه، کره را به نیمه نهایی برساند. او پس از پایان این بازی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

نزدن پنالتی: اول از همه باید تاکید کنم که من پنالتی زن اول کره هستم. امشب از نظر جسمی خسته بودم و هوانگ هی چان با اعتماد به نفس گفت که می‌خواهد پنالتی بزند. من خواستم نشان دهم که او هم نقش بسیار مهمی در تیم ما ایفا می‌کند. قدم پیش گذاشتن و گل زدن در این شرایط سخت به تیم کمک کرد. من از این بابت از او سپاسگزار هستم. 

پست مورد علاقه در ترکیب کره در جام ملت‌ها: همان‌طور که تا به حال دیدید، تیم ما از کناره‌ها به مرکز زمین فشار می‌آورد. پستی که من در آن قرار دارم مهم است اما فکر می‎‌کنم همه ما پستی که با آن سازگار باشیم را پیدا می‌کنیم و به صورت چرخشی سعی در حضور در آن داریم. خوش‌شانس هستم که می‌توانم به این شکل بازی کنم چون بازیکنان بااستعداد بسیاری در تیم کنارم حضور دارند. 

پیروزی در لحظات پایانی: اول از همه فکر می‌کنم مهم این است که بتوانید خوب بازی کنید و برنده شوید. این توانایی تیم ماست. این فرصتی است که بتوانیم قدرت بیشتری به دست آوریم. باور من این است که ما با حضور در این دیدارها قوی‌تر شدیم. شاید در طول زمان خسته‌کننده باشد اما بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را برای صعود می‌کنند و هرگز تسلیم نمی‌شوند. 

واکنش آنگه پوستکوگلو: پوستکوگلو همیشه به من پیام می‌دهد و پیش از هر بازی برای هم آرزوی موفقیت می‌کنیم. او برای هر بازی کره به من پیام می‌دهد تا بتوانیم با هم صحبت کنیم. 

انتقام از استرالیا: به جای فکر کردن به این بازی به عنوان فرصتی برای انتقام، من به عنوان بخشی از فوتبال نگاهش می‌کنم. در سال 2015 قلبم شکست چون فرصت خیلی خوبی را از دست دادم. در عین حال، همان تجربه‌ها بود که به من کمک کرد بیشتر رشد کنم. در بازی برابر استرالیا به جای فکر کردن به انتقام، به هدف خودم و تیمم فکر می‌کنم.

خستگی پس از دو بازی 120 دقیقه: فکر نمی‌کنم تا به حال در دو بازی متوالی این همه بازی کرده باشم اما جذابیت ماجرا اینجاست که ما با قدرت و توان روحی و ذهنی پیروز شدیم. ما در مرحله نیمه نهایی و با حضور تنها چهار تیم دیگر توجیهی نخواهیم داشت. سختی یا درد باعث نمی‌شود که از تلاش برای هدف‌مان دست بکشیم. 

کلام آخر: موضوعی هست که دوست دارم مطرحش کنم. بسیاری از بازیکنان در زمین حضور دارند و توجه همیشه روی آنهاست. خوب است که کمی هم به بازیکنان حاضر روی نیمکت توجه کنیم. ممنونم. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها