به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۵۳۷۶۶

با ناکامی در آسیا: سرمربی چین اخراج شد

با ناکامی در آسیا: سرمربی چین اخراج شد
گروه ورزشی:الکساندر یانکوویچ، سرمربی تیم ملی چین، پس از کسب نتایج ضعیف در جام ملت‌های آسیا از کارش برکنار شد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر تاجیکستان، لبنان و قطر به میدان رفت و با کسب تنها دو امتیاز از این سه بازی از گردونه این مسابقات کنار رفت. 

آنها دو تساوی بدون گل برابر تاجیکستان و لبنان کسب کردند و با یک گل برابر قطر شکست خوردند تا نتوانند حتی یک گل هم در این رقابت‌ها به ثمر برسانند و این موضوع به هیچ وجه برای مدیران فوتبال این کشور قابل قبول نبود. حالا رسانه‌های چینی و صربستانی خبر داده‌اند که فدراسیون فوتبال این کشور به یانکوویچ اعلام کرده که دیگر سمتی در تیم ملی چین نخواهد داشت و قرار است بیانیه‌ای به صورت رسمی و به‌زودی برای اشاره به این مطلب منتشر شود.

یانکوویچ پس از حذف از جام ملت‌ها به همراه بازیکنانش به چین برگشت و احتمالا به زودی باید این کشور را ترک کند و به صربستان برگردد. قرارداد او با فدراسیون فوتبال چین شامل بندهایی بود که به آنها اجازه فسخ یک‌طرفه قرارداد را خواهد داد و به دلیل حذف آنها در مرحله گروهی، لزومی به پرداخت غرامت یا مبلغ بیشتری نیست. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها