به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۵۴۶۴۳

ناراحتی یک تیم عربی از فینالیست شدن اردن

ناراحتی یک تیم عربی از فینالیست شدن اردن
گروه ورزشی:عراقی‌ها همچنان معتقدند حق خودشان بوده از مرحله یک هشتم نهایی بالا بیایند.به گزارش "ورزش سه"، اردن در این دوره از جام ملت‌های آسیا خود را به عنوان پدیده رقابت‌ها معرفی کرده و با پیروزی دو گله مقابل کره جنوبی مدعی، دیگر حرف و حدیثی در مورد توانمندی‌اش باقی نگذاشت.

اردنی‌ها در شروع راه مرحله حذفی در یک بازی جنجالی و دراماتیک با نتیجه سه بر دو از سد عراق گذشتند. خوشحالی خاص اردنی‌ها که شکلی از غذا خوردن دور سفره را نشان می‌دادند، با پاسخ آیمن حسین بعد از گلزنی مقابل هواداران اردن تکرار شد که با کارت زرد دوم علیرضا فغانی و اخراج ستاره عراق همراه شد و در نهایت عراق ده نفره مقابل اردن شکست خورد.

جالب اینکه در روزهای اخیر در بسیاری از سایت‌های عرب زبان از رویای سومین فینال عربی در این رقابت‌ها نوشته بودند و امیدوار بودند اردن بتواند از سد کره جنوبی بگذرد‌ و از آن طرف قطر میزبان نیز ایران را شکست دهد.با این حال به نظر می‌رسد هواداران تیم ملی عراق اصلا از فینالیست شدن اردن خوشحال نشدند و تکرار خوشحالی آنها مقابل کره برایشان خاطرات بدی را یادآوری کرد. همچنین هواداران اردن پس از صعود به فینال برای هواداران عراق کری می‌خواندند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها