به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۵۹۷۸۷

رویارویی کیانو ریوز با «عاقبت» خود!

رویارویی کیانو ریوز با «عاقبت» خود!
گروه فرهنگی:کیانو ریوز بازیگر لبنانی تبار سینما با فاصله گیری از دنیای اکشن دلهره آور، در یک فیلم کمدی با پس زمینه اکشن بازی می‌کند که «عاقبت» نام دارد.به گزارش صبا، این کمدی اکشن با نام «عاقبت» و با داستانی متفاوت وارد مرحله تولید می‌شود.

شبکه دیجیتالی اپل این فیلم را با هزینه متوسط ۵۰ میلیون دلاری تهیه می‌کند و قبل از پخش از پلتفرمهای دیجیتالی، اکران وسیع سینمایی خواهد داشت.تهیه کنندگان فیلم این روزها مشغول مذاکره با کامرون دیاز هستند، تا نقش مقابل ریوز را به عهده بگیرد.

دیاز مدت زمانی است که در محصولات سینمایی بازی نداشته و همبازی شدنش با ریوز می تواند به احیای کارنامه بازیگری اش کمک زیادی بکند.قبل از این حضور جونا هیل در یکی از سه نقش مهم داستان عاقبت قطعی شده و این در حالی است که فعلا اطلاعی از نقش و نوع کاراکتر او و دیاز در دست نیست.

کارگردانی این کمدی اکشن را خود جونا هیل که یک کمدین نیز هست، به عهده دارد و به گفته او حال و هوای کمدی داستان تلخ و سیاه است.در داستان فیلم، ریوز در قالب شخصیت ریف ظاهر می شود که یک ستاره درب و داغان هالیوودی است که مدتها از دوران ستاره گی اش می گذرد و دیگر کسی توجهی به او ندارد.

زمانی که یک ویدئوی مرموز از گذشته ریف در سطح عمومی پخش می شود، او باید نقبی به گذشته خود زده و با شکافتن جنبه های تاریک و سیاه آن، راه حلی برای مشکل امروزی خویش پیدا کند.این نقش فاصله بسیار زیادی با نوع نقش های ریوز در فیلمهای معروف و پرفروش او هم چون «سرعت»، «ماتریکس» و «جان ویک» دارد و از این نظر، کاری غیرمتعارف در کارنامه هنری اوست.

منتقدان سینمایی عقیده دارند ریوز با حضور در این عاقبت، بخش پنهانی از توانایی های بازیگری اش را به نمایش خواهد گذاشت و در مسیر جدیدی قرار خواهد گرفت.این در حالی است که شایعات مختلف، خبر از بازی او در قسمت دیگری از فرانچایز جان ویک می دهند.

فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی عاقبت را خود هیل با همکاری عذرا وودز نوشته و بخش هایی از آن را بخاطر حضور ریوز در فیلم تغییر داده است.کامرون دیاز که سه دهه قبل با فیلمهایی چون «ماسک،» «عروسی بهترین دوستم» و «موضوعی درباره مری وجود دارد» تبدیل به یکی از مشهورترین و گرانترین بازیگران هالیوود شد، در یک دهه اخیر به دست فراموشی سپرده شده بود.
برچسب ها: کیانو ریوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها