به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۶۰۱۵۰

این آخرین سامانه بارشی سال است قدر آن را بدانید

این آخرین سامانه بارشی سال است قدر آن را بدانید
گروه جامعه:سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.به گزارش ایسنا،سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی ـ در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به تدریج در شرق و شمال شرق کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و برخی مناطق غربی و زاگرس مرکزی برخی نقاط شمال شرق و در ارتفاعات زاگرس و البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود. چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و شمال کهگیلویه و بویراحمد بیشینه بارش رخ خواهد داد. طی این مدت برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه بارش در سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی خواهد بود. همچنین در ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش برف رخ خواهد داد.

اواخر وقت سه‌شنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.چهارشنبه تا جمعه جوی آرام همراه با روند افزایش نسبی دما در کل کشور برقرار می‌شود.دوشنبه فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شرق سمنان، سه‌شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطقی که بارش نبوده گاهی خیزش گرد و خاک روی می‌دهد.امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر مواج است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها