به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۶۰۳۶۷

«جنتلمن» تلویزیونی در مسکو

«جنتلمن» تلویزیونی در مسکو
گروه فرهنگی:ایوان مک‌گرگور بازیگر کهنه کار سینما یا مجموعه تلویزیونی خود راهی شهر مسکو در روسیه می‌شود تا ماجراجویی‌های تازه ای به راه بیندازد.به گزارش  صبا، این سریال که با نام «جنتلمنی در مسکو» آماده پخش شده، بازیگر را در تیپ و چهره تازه‌ای به نمایش می‌گذارد.

مک‌گرگور با سبیل خاصی که در مجموعه دارد، تا حد زیادی همکار انگلیسی خود کنت برانا را در مجموعه فیلم اکشن تعلیقی بازرس پوارو را به یاد می‌آورد.واحد تلویزیونی کمپانی پارامونت تهیه کننده جنتلمنی در مسکو است که آنرا در هشت اپیزود تهیه و تولید کرده است.

فیلمنامه سریال با نگاهی به کتاب پرخواننده آمور تولیس نوشته شده و مکگرگور در آن در قالب شخصیتی پیچیده ظاهر می‌شود.او کنت آلکساندر روستوف داستان است که در دنیای آریستوکراتی روسیه، یک زندگی اعیانی و پرزرق و برق دارد.

با وقوع انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ روسیه، آلکساندر خودش را درگیر دادگاه و محاکمه ای سخت و ویرانگر می‌بیند. او ضمن دفاع از گذشته‌اش، تلاش دارد آینده خود را نیز نجات دهد.آکساندر از مجازات اعدام رهایی می یابد و به اتقکی دنج در زیرشیروانی تبعید می‌شود. با این حال، اگر او پایش را از این محل بیرون بگذارد، به قتل خواهد رسید.تولیدکنندگان «جنتلمنی در مسکو» اولین قسمت آن را در تاریخ ۲۹ مارس به روی آنتن می‌فرستند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها