به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۴۶۰۵۹۹

خوشحالی ناجی آرسنال: من تیم را بالا بردم

خوشحالی ناجی آرسنال: من تیم را بالا بردم
گروه ورزشی:داوید رایا، ستاره آرسنال، از این که در صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی را ایفا کرد خوشحال است.به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات میزبان پورتو بود و موفق شد با پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شود. 

رایا ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی و خصوصا در ضربات پنالتی بود و موفق شد با مهار دو پنالتی نقش بسیار مهمی را در صعود این تیم به مرحله بعدی و حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند و از این اتفاق بسیار خوشحال است. 

این ستاره آرسنال پس از پایان این بازی در گفتگو با TNT Sports اظهار داشت:« احساس بسیار خوبی داریم، خصوصا که پس از سالیان طولانی اولین بار است که این باشگاه توانسته است به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. 

ما از اول بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. بر بازی تسلط داشتیم، شانس زیادی خلق کردیم و در نهایت همه چیز به پنالتی کشیده شد. ما امسال خیلی روی پنالتی‌ها کار کردیم و تمام تلاشی که با مربی دروازه‌بان‎‌ها و دیگر اعضای تیم داشتیم بالاخره جواب داد و پاداش این تلاش را گرفتیم. 

از نظر تیمی و فردی لحظه بسیار خوبی است. از این که با مهار دو پنالتی در لیگ قهرمانان توانستم تیم را به مرحله بعدی برسانم خیلی خوشحالم و روی ابرها هستم. آنها کار را برای ما سخت کردند و بازی خوبی ارائه کردند اما ما گلی که نیاز داشتیم زدیم و لحظات دیوانه‌واری را تجربه کردیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها