به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۶۰۶۱۰

ستاره بارسا: ماندن یا رفتنم دست باشگاه است

ستاره بارسا: ماندن یا رفتنم دست باشگاه است
گروه ورزشی:رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، می‌گوید ادامه حضورش در این باشگاه بستگی به تصمیم مدیران آن دارد.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان میزبان ناپولی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

این پیروزی اهمیت بسیاری برای شاگردان ژاوی داشت و روحیه مضاعفی با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان به آنها داد که می‌تواند شرایط را در ادامه فصل برای آنها بهبود ببخشد و به سرمربی این تیم برای مدیریت بازیکنانش و کسب نتیجه نتایج مدنظرش کمک کند. 

آرائوخو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما می‌دانستیم که پس از گل دومی که به ثمر رساندیم، تیم حریف در تلاش خواهد بود که کمی بر ما و بر بازی تسلط پیدا کند اما این را هم می‌دانستیم که باید منسجم بمانیم و بازی درستی را ارائه کنیم. 

همانطور که متوجه شدید، بازیکنان حریف بارها در تله آفساید افتادند و این یعنی ما جایگیری خوبی در زمین داشتیم. من از صعود به مرحله بعدی بسیار خوشحال هستم. ما بازی خیلی خوبی در خانه ارائه کردیم. هواداران از همان دقیقه اول از ما حمایت کردند.

با این که آنها یک گل زدند اما ما در دفاع خوب بودیم و این نکته مهمی در لیگ قهرمانان است. امروز قدم رو به جلوی مهمی برای ما و یک نقطه عطف برای این تیم بود. در مرحله بعدی با هر تیمی که روبرو شویم، با تمام وجود برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.»

او در پاسخ به این سوال که شرایطش برای آینده چطور خواهد بود گفت: «آینده من به باشگاه و تصمیماتش بستگی دارد. همه می‌دانند که من در بارسا خوشحال هستم و از ژاوی خیلی سپاسگزارم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها