به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۶۰۶۲۰

ستاره جنجالی: همه حق دارند عصبانی باشند

ستاره جنجالی: همه حق دارند عصبانی باشند
گروه ورزشی:جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، می‌گوید انتقادها و عصبانیت از عملکردش را درک می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، سانچو که در ابتدای فصل در منچستریونایتد حضور داشت تصمیم گرفت پس از مشکل جدی با اریک تن‌هاخ و دوری طولانی مدت از میادین این باشگاه را ترک کند.

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه از یونایتد جدا شد و به صورت قرضی به دورتموند که پیش از این هم پیراهنش را به تن داشت برگشت اما عملکردش در طول این مدت انتقادهای بسیاری را از او به همراه داشت و فشار را روی او افزایش داد.این ستاره جنجالی بالاخره این هفته در جریان پیروزی ۱-۲ دورتموند برابر وردربرمن موفق شد پس از دو ماه اولین گلش را در بازگشت به دورتموند به ثمر برساند و صحبت‌های جالبی را در گفتگو با خبرنگاران مطرح کرد.

سانچو به تیم رسانه‌ای دورتموند گفت: "احساس بسیار خوبی داشتم که توانستم گل بزنم. مدتی طول کشید اما من صبور ماندم. این هفته احساس می‌کردم که قرار است بالاخره گل بزنم. سعی کردم همیشه مثبت بمانم.
شاید این موضوع همیشه در عملکردم مشخص نبود و بعضی از افراد را در چند هفته اخیر ناراحت و عصبانی کردم که حق داشتند. من هم از نمایشی که برابر برمن داشتیم راضی نبودم‌. من می‌توانستم بهتر بازی کنم. اما سه امتیاز را گرفتیم و این از هر چیزی مهم‌تر است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها