به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۶۰۶۱۴

کونسیسائو:ما شایسته صعود بودیم نه آرسنال

کونسیسائو:ما شایسته صعود بودیم نه آرسنال
گروه ورزشی:سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حق این تیم بود.به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی آرسنال به میدان رفت و با قبول شکست برابر این تیم از صعود به مرحله بعدی بازماند. 

این تیم موفق شده بود بازی رفت را 0-1 برنده شود و در بازی برگشت هم یک گل دریافت کرد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی در وقت اضافه و ضربات پنالتی مشخص شود و عملکرد نه چندان خوب این تیم در پنالتی‌ها باعث شد که آرسنال راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. کونسیسائو پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط بازی: ما بازی خوبی که در دیدار رفت داشتیم را تکرار کردیم و می‌توانستم در 90 دقیقه گل بزنیم و مساوی کنیم که منصفانه‌ترین نتیجه بود. برابر آرسنال که 13 گل در سه بازی اخیرش زده است، هر تیمی به سختی موقعیت گل خواهد داشت. ما باعث افتخار فوتبال پرتغال و باشگاه پورتو شدیم. باعث تاسف است که توانستیم صعود کنیم. اگر تیمی شایسته صعود بود، تیم ما بود. 

استفاده از عملکرد خوب در این بازی در ادامه فصل: در حال حاضر خیلی ناامید هستیم چون شکست سخت است. ترکیبی از احساس غرور و ناامیدی و ناراحتی داریم چون من احساس می‌کنم که می‌توانستیم در این رقابت‌ها بالاتر برویم. تیمی جوان داریم که در حال پیشرفت است و در نهایت هم مشخص شد که با کوچک‌ترین اشتباه باید تاوان داد. 

تاثیر این شکست و 120 دقیقه بازی روی دیدار بعدی: فوتبال همین است. ما بازیکنان خوب و نیمکت خوبی داریم که شخصیت خودشان را به نمایش می‌گذارند و حالا باید در دو رقابت دیگری که مانده است برای قهرمانی تلاش کنیم. در لیگ عقب هستیم و کار سختی داریم اما غیرممکن نیست چون هنوز 27 امتیاز دیگر داریم که باید کسب کنیم. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها