به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۶۰۸۲۳

مارول، نیکلاس کیج را به تلویزیون برد

مارول، نیکلاس کیج را به تلویزیون برد
گروه فرهنگی:نیکلاس کیج بازیگر اسکار گرفته سینما، خود را آماده بازی در یک مجموعه تلویزیونی اکشن ابرقهرمانانه می‌کند.به گزارش صبا، این سریال در دنیای پررمزوراز اسپایدرمن/ مرد عنکبوتی اتفاق می افتد.تهیه کنندگان مجموعه در واحد تلویزیونی شرکت مارول اطلاعات زیادی در رابطه با آن ارائه نکرده‌اند و همین نکته، پرسش های فراوانی را مطرح کرده است.مهم ترین سوال این است که در این سریال که قرار است زنده باشد و نه کارتونی، کیج در قالب چه کاراکتری ظاهر خواهد شد.
 
تحلیل گران تلویزیونی می گویند یقینا در این سریال کیج در قالب شخصیت ابرقهرمان مرد عنکبوتی بازی نخواهد کرد!
اشاره طنزآمیز آنها به این نکته است که اسپایدرمن یک مرد جوان است و هنرمند میانسالی مثل کیج طبیعتا نمی تواند نقش او را جلوی دوربین قاب کوچک بازی کند.

تلاش رسانه‌ها برای صحبت با کیج و اطلاع پیدا کردن از نقش او در مجموعه، به نتیجه مثبتی نرسیده است و این گمانه زنی را مطرح کرده که او به درخواست تهیه کنندگان سریال، خود را از خبرنگاران پنهان کرده است.
نزدیکان به شرکت مارول گفته‌اند داستان این سریال حال و هوایی تلخ و سیاه دارد و دور از فضای فانتزی دیگر آثار ابرقهرمانانه خواهد بود. از این نظر، این مجموعه حال و هوایی شبیه سه گانه سیاه ابرقهرمانانه «بتمن» کریستوفر نولان خواهد داشت.

تا اینجا مشخص شده که شرکت مارول این سریال کمیک استریپی ابرقهرمانانه را با همکاری شرکت سونی و شبکه آمازون جلوی دوربین خواهد برد.کلید فیلمبرداری سریال تا اواسط فصل تابستان پیش رو زده می شود تا برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۵ آماده شود.

نیکلاس کیج در حالی راهی تلویزیون می‌شود که سال‌ها از روزهای اوج موفقیت او در صنعت سینما می‌گذرد و فیلم‌هایش در چند سال اخیر با شکست تجاری روبرو شده‌اند.با این همه، او دو سال در مصاحبه ای اعلام کرد بسیار دوست دارد با سریال های جذاب و پربیننده تلویزیونی همکاری کند.مشخص نیست حضور این بازیگر در قاب کوچک به معنای پایان همکاری‌اش با پرده سینما خواهد بود یا نه.
برچسب ها: نیکلاس کیج
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها