به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۶۰۸۸۰

اعتراف ژابی آلونسو: فرار از شکست آسان نبود

اعتراف ژابی آلونسو: فرار از شکست آسان نبود
گروه ورزشی:ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید تیمش لحظات سختی را برای عبور از سد قره‌باغ تجربه کرد.به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ اروپا روبروی قره‌باغ به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-3 پیروز شد تا مجوز حضور در مرحله بعدی را پیدا کند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که آنها در بازی رفت به تساوی 2-2 رسیده بودند و در این بازی هم ابتدا در کمال ناباوری با دو گل از حریف پیش افتادند اما این درخشش پاتریک شیک بود که با دو گلی که در دقایق 93 و 97 زد توانست این تیم را از شکست نجات دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی کند. 

ژابی آلونسو در نشست خبری پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما آماده شبی خاص و رویایی در بی آرنا بودیم. این که بتوانیم در دقایق پایانی از شکست 0-2 فرار کنیم اصلا کار آسانی برای ما نبود اما توانستیم این کار را انجام دهیم. 

من دیدم که ما به دنبال موفقیت بیشتر هستیم. مهم‌ترین نکته این است که ما حالا در کنار باشگاه‌های بزرگ به مرحله بعدی صعود کردیم و باید ببینیم که فردا با چه قرعه‌ای روبرو خواهیم شد. خوشحال هستم که همه ما در کنار هم هستیم و این روحیه تیمی را داریم.

این که توانستیم چنین شرایطی را در تیم ایجاد کنیم شاید مهم‌ترین اتفاق این فصل باشد. باور و عطشی که در این تیم وجود دارد برای من زیبا است. مسئله فقط امروز نیست. من می‌دانم که این تیم می‌خواهد موفق باشد. جو این ورزشگاه و جشنی که با هواداران گرفتیم عالی است. این هیجان و باور برای ما خیلی مهم است و باید از آن لذت ببریم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها