به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۶۰۸۷۶

مقایسه با اسطوره‌ها: بلینگام رهبر تیم من است

مقایسه با اسطوره‌ها: بلینگام رهبر تیم من است
گروه ورزشی:گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، بار دیگر از عملکرد و رفتار خوب جود بلینگام در زمین تمجید کرد.به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست در این تیم نامش را در بین بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا قرار دهد. 

تیم ملی انگلیس قرار است از چند ماه دیگر در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 در خاک آلمان به میدان برود و امیدوار است که پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در دوره گذشته، این بار بتواند جام قهرمانی این مسابقات را با خود به خانه ببرد. 

ساوت‌گیت در گفت‌وگو با دیلی میل درباره این بازیکن اظهار داشت: «من می‌توانم چند بازیکن بزرگ را نام ببرم که دقیقا همین روحیه و ذهنیت مشابه بلینگام را داشتند، مانند استیون جرارد، پاتریک ویرا و روی کین. همه آنها توانستند در بهترین سطح به رقابت مشغول شوند. 

آنها باختن را دوست نداشتند و عاشق پیروزی بودند. می‌توانستند با حضورشان در زمین تیم را متحول کنند. بلینگام معمولا این توانایی را دارد که وقتی کارت زرد می‌گیرد، خودش را کنترل کند. این بازیکنی درخشان است و از اتفاقات درس می‌گیرد. او فصل بسیار خوبی در باشگاهی بزرگ دارد و می‎‌تواند نقش رهبری تیم ما را برعهده بگیرد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها