به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۶۱۰۳۱

5 تغییر قطعی در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر

5 تغییر قطعی در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر
گروه ورزشی:سپاهان با ترکیبی متفاوت و پرستاره‌تر از نیم فصل نخست به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان با حداقل 5 تغییر نسبت به بازی رفت مقابل گل‌گهر به میدان خواهد رفت و شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت که با تعویض در دی ماه برگزار شد حاضر خواهد شد.

دیدار هفته ششم سپاهان و گل‌گهر با تعویق طولانی مدت در انتهای نیم فصل برگزار شد و سپاهان با توجه به حکم انضباطی که دریافت کرده بود 10 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت و علاوه بر استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب اصلی روی نیمکت هم بازیکنان زیادی در اختیار نداشت و به غیر از امید نورافکن الباقی بازیکنان روی نیمکت ناآشنا و جوان بودند.

سپاهان در آن مسابقه با ترکیب نیما میرزازاد، محمد قربانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، علی احمدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر که سه بازیکن از این لیست دیگر در جمع شاگردان مورایس نیستند و احتمال بازی کردن علی احمدی و نیما میرزازاد زیاد نیست.
از این لیست احتمال شروع کردن آریا یوسفی و محمدجوادحسین‌نژاد از روی نیمکت زیاد است و سپاهان با ترکیب کاملا متفاوت نسبت به نیم فصل اول مقابل گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

سپاهان در غیاب ستاره‌های خود شکست سنگینی را مقابل گل‌گهر تجربه کرد و قهرمانی نیم فصل را از دست داد و در این مسابقه علاوه بر کسب 3 امتیاز و باقی ماندن در کورس قهرمانی به دنبال انتقام بازی رفت هم خواهد بود.
دیدار سپاهان و گل گهر که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود یک‌شنبه ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها