به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۶۱۳۵۷

 کرملین دهه‌هاست از بدل پوتین استفاده می‌کند!

 کرملین دهه‌هاست از بدل پوتین استفاده می‌کند!
گروه بین الملل: نتیجه ژوزف استالین معتقد است که ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه، به احتمال زیاد تا الان فوت شده و کرملین سال‌هاست از بدل برای او استفاده می‌کند.
به گزارش روزیاتو، جیکوب جوگاشویلی، نتیجه استالین، که از نزدیک درگیر سیاست روسیه است، مدعی شده که پوتین «مدت‌هاست که ناپدید شده» و به احتمال زیاد مُرده و دهه‌هاست که از بدل برای او استفاده می‌شود.
پوتین مدت‌هاست که ازجمله از سوی اطلاعات نظامی اوکراین متهم به استفاده از بدل شده است. به ادعای آن‌ها رهبر ۷۱ ساله روسیه حداقل سه بدل دارد که از سوی سرویس مخفی روسیه تحت مراقبت شدید و نظارت دائمی هستند.
برخی منابع روسی نیز بر این باورند که پوتین مُرده و بدل‌هایی که از سوی افرادِ در سایه کرملین به بازی گرفته شده‌اند جای او را گرفته‌اند.
دیگران ادعا می‌کنند که به این دلیل از بدل استفاده می‌شود که پوتین به شدت بیمار است یا در پناهگاهی پنهان شده و در مورد امنیت خود دچار پارانویا است.
اوایل سال جاری میلادی، خود پوتین با بیان این جمله که دوستان قدیمی‌اش «به سختی او را می‌شناسند» بر آتش این حدس و گمان‌ها دمید.
بر اساس گزارش‌ها، پوتین به گروه کوچکی از مردم در چوکوتکا گفت: «وقتی با هم‌کلاسی‌ها یا هم‌دانشگاهی‌هایم ملاقات می‌کنم، اغلب به من نگاه می‌کنند و می‌گویند: «باور نمی‌کنم، خودت هستی؟»
ادعا‌ها مبنی بر اینکه سخنرانی سال نو پوتین که در سرتاسر روسیه پخش شد توسط یک هوش مصنوعی ساخته شده، بار دیگر به شایعات دامن زد.
جوگاشویلی که به عنوان یک هنرمند نیز فعالیت می‌کند مدعی است که پوتین سال‌هاست در این مراسم حضور نداشته است.
این مرد ۵۱ ساله به نشریه «سان» گفت: «پوتین مدت‌هاست ناپدید شده و به‌جای او، افرادی که ما نمی‌شناسیم و انتخابشان نکرده‌ایم قدرت را در کرملین به دست گرفته‌اند و بازیگرانی را که شبیه پوتین نیستند به بازی می‌گیرند. تصاویر پوتینِ واقعی با عکس‌هایی که از سال ۲۰۰۲ از او نشان داده شده مطابقت ندارد. به‌علاوه پوتینِ فعلی مثل یک مقام عالی‌رتبه رفتار نمی‌کند.»
او ادامه داد: «به احتمال بسیار زیاد پوتین مُرده است. خطاب به کسانی که ممکن است مرا به توطئه متهم کنند: توطئه چیزی است که سرویس‌های مخفی همه کشور‌ها برایش پول می‌گیرند. این کارشان است.»
جوگاشویلی پسر یوگنی جوگاشویلی و نوه یاکوف یوسیفوویچ جوگاشویلی، پسر ارشد استالین، رهبر شوروی است.
جوگاشویلی از بیان اینکه چه کسی مسئول جنایات هولناک مرتکب‌شده در رژیم پدربزرگش، استالین، است خودداری کرد، اما جنگ با اوکراین را «غیرقانونی» خواند. او معتقد است که پایانی در تیررس نیست، زیرا پوتین مصمم به اعلام پیروزی است.
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها