به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۶۳۲۸۲

نقشه آنچلوتی برای سیتی:تمرین ویژه دو ستاره

نقشه آنچلوتی برای سیتی:تمرین ویژه دو ستاره
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، قصد دارد با تمام توان در دیدار برابر منچسترسیتی حضور پیدا کند.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان با قرعه تکراری و دشواری روبرو شد و باید هفته آینده در بازی رفت این مرحله در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی منچسترسیتی به میدان برود. 

رئال فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم روبروی این تیم قرار گرفت و در دو بازی دشوار با نتیجه پر گل 1-5 برابر شاگردان پپ گواردیولا شکست خورد تا وداع تلخی از این رقابت‌ها داشته باشد و سیتی در نهایت موفق شد برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

حالا به نظر می‌رسد که آنچلوتی قصد دارد برنامه ویژه‌ای را برای این دیدار در نظر بگیرد و امیدوار است که بتواند ناکامی‌ای که تیمش در فصل گذشته تجربه کرد را به صورت کامل به دست فراموشی بسپارد و شب سختی را برای حریف رقم بزند.
روزنامه آ.اس خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد شش جلسه تمرینی تا زمان برگزاری دیدار رفت برابر سیتی که سه‌شنبه هفته آینده است برگزار کند و همچینن برنامه خاصی را برای جود بلینگام و فدریکو والورده، که دو ستاره مهمش در این بازی هستند، در نظر گرفته است. او از مربی بدنسازی سرشناس رئال مادرید خواسته است که به صورت اختصاصی با این دو بازیکن تمرین کند تا آنها را به بهترین شرایط ممکن برای این بازی برساند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها