به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۶۳۱۱۸

ناراحتی ستاره آرسنال:نباید برابر سیتی دفاع کنیم

ناراحتی ستاره آرسنال:نباید برابر سیتی دفاع کنیم
گروه ورزشی:مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، می‌گوید اقدامات دفاعی این تیم برابر منچسترسیتی بیشتر از برنامه تعیین شده بود.به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

شاگردان میکل آرتتا عملکرد خوبی در خط دفاعی داشتند و توانستند رکورد سیتی را بشکنند و این تیم پس از 76 بازی نتوانست در خانه گلی به ثمر برساند و چاره‌ای جز قبول تساوی و کسب تنها یک امتیاز که باعث دوری آنها از لیورپول در صدر جدول شد نداشتند. 

انتقادهایی از این عملکرد توپچی‌ها پس از پایان بازی مطرح شد و اودگارد در پاسخ به سوالاتی در این باره به خبرنگاران گفت: «ما احساس می‌کنیم که باید بیشتر پیش می‌آمدیم. این احساس را داریم که می‌توانستیم بیشتر توپ را در اختیار بگیریم و حفظش کنیم.

خصوصا وقتی توپ را می‌گیرید، خیلی مهم است که یک یا دو پاس اول را چطور ارسال کنید تا فشار اولیه برداشته شود و بتوانید بازی را کنترل کنید. اما وقتی خیلی دویدید و دفاع کردید، سخت است. ما بیشتر از آنچه که باید دفاع کردیم و وقتی توپ را می‌‎گرفتیم خیلی خسته بودیم و کار برایمان سخت می‌شد. اما این گامی است که باید در آینده در این تیم برداریم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها