به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۶۶۴۳۱

ستاره سابق رئال:بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو راببرد

ستاره سابق رئال:بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو راببرد
گروه ورزشی:میاتوویچ که زننده گل قهرمانی رئال در فینال سال 1998 لیگ قهرمانان برابر یوونتوس بود به تیم محبوبش در آستانه ال‌کلاسیکو هشدار داد.به گزارش "ورزش سه"، رئال و بارسا در شرایطی کاملا متفاوت به ال‌کلاسیکو رسیده اند. رئال میزبان است و روحیه ای مضاعف دارد ولی بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا شرایط روحی خوبی ندارد. رئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است و حتی با مساوی نیز یک قدم مثبت به سمت قهرمانی بر می دارد.

میاتوویچ هشدار داد که رئال نباید بارسا را دست کم بگیرد. او به کادنا سر گفت: «این دیداری است که همه دنیا می خواهند تماشایش کنند. من الان در رئال هیچ سمتی ندارم ولی بسیاری از دوستان و آشنایان از من درخواست بلیط بازی را کرده اند. همه نیز می‌گویند رئال بازی را برنده می شود اما ال‌کلاسیکو غیر قابل پیش‌بینی است.»

میاتوویچ ادامه داد: «این اولین ال‌کلاسیکو در برنابئوی جدید است و می دانم انگیزه بازیکنان چقدر بالاست. معتقدم رئال اصلا نباید بارسا را از پیش باخته بداند. ال‌کلاسیکوهای زیادی دیده ایم که تیمی در شرایط بهتر رسیده و در نهایت بازی را باخته است. معتقدم بارسا می تواند امشب برنده شود چون چیزی برای از دست دادن ندارد. امیدوارم بازیکنان رئال بازی را کاملا جدی بگیرند و کار قهرمانی را همین امشب یکسره کنند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها