به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۶۷۲۵۲

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
گروه ورزشی: اورتون شب گذشته در دیدار معوقه از رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد این حریف همشهری و قدیمی‌اش را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.
این شکست باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ از کورس قهرمانی این مسابقات عقب بمانند و شرایط برای رسیدن به این جام برای آنها بسیار دشوار شود. نکته جالب اینجاست که اورتون از زمان پیروزی برابر لیورپول تحت هدایت آنچلوتی در فصل 21-2020 دیگر موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر این تیم نشده بود.
حالا دایش در کنار این مربی ایتالیایی تنها مربیانی هستند که موفق شده‌اند لیورپول را شکست دهند و این رکورد جذاب به نام او هم ثبت شده است. تلاش اورتون برای فرار از منطقه سقوط و ادامه حضور در لیگ برتر در فصل آینده همچنان ادامه دارد و سه امتیاز این بازی می‌تواند کمک شایانی به آنها در رسیدن به این هدف کند.
این تیم در این فصل با معضل جدی کسر امتیازهای متوالی روبرو بوده و در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امیدوار است که بتواند در دیدارهای پیش رو فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها