به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۷۲۶۳۴

تائید اسپین آف تازه «جان ویک»

تائید اسپین آف تازه «جان ویک»
گروه فرهنگی:مدیران شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت بالاخره به آرزوی دور از انتظار دانی ین جامه عمل می‌پوشانند. در آینده نزدیک کلید فیلمبرداری اکشن ماجراجویانه و رزمی «کین» زده می‌شود.به گزارش صبا، مدتی قبل ین از مدیران لاینزگیت درخواست کرده بود فیلم مستقلی با محوریت کاراکتر کین را در دستور کار تولید خود قرار دهند.
 
کین در فرانچایز جان ویک یک رزمی کار بسیار ماهر نابینا است که توانایی های زیادی در امر هنرهای رزمی دارد و به مصاف کاراکتر جان ویک می رود.این کاراکتر با گذشته‌ای مبهم، یکی از کاراکترهایی بود که مورد توجه دوستداران مجموعه فیلم جان ویک قرار گرفت.

به گفته اهل فن، بازی جذاب دانی ین که همزمان باید نابینا باشد و دست به اجرای حرکات جذاب و سخت رزمی بزند، از عوامل اصلی محبوبیت کاراکتر کین بوده است.حالا خبر می  رسد که لاینزگیتی‌ها از رابرت آسکینز دعوت کرده‌اند تا کار نگارش فیلمنامه اسپین آف کین را انجام دهد. این فیلمنامه قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی نوشته و آماده شود.

مدیران لاینزگیت اعلام کرده اند کلید فیلمبرداری این اکشن ماجراجویانه رزمی اوایل سال آینده میلادی در لوکیشن های کشور هنگ کنگ زده می‌شود.فعلا اطلاعی از داستان فیلم در دست نیست و شنیده می‌شود این داستان به دنبال تعریف کردن زندگی کاراکتر کین در چند دهه قبل و ارائه دلایل نابینایی اوست.

با تولید کین، دنیای جان ویک باز هم گسترش بیشتری پیدا کرده و راه را برای تولید اسپین آف های تازه دیگری درباره دیگر کاراکترهای مهم این فرانچایز باز می‌کند.در حالی که هنوز کارگردانی برای کین انتخاب نشده، چاد استالسکی کارگردان فرانچایز جان ویک به عنوان مدیر تولید و مشاور کارگردان آن معرفی شده است.

شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که کین با همکاری هنرمندان صنعت سینمای هنگ کنگ تولید می‌شود و تمامی کادر سازنده در جلو و پشت دوربین از بین هنرمندان این کشور خواهند بود.به این ترتیب، هیچ بازیگر معروف آمریکایی در کین نقشی نخواهد داشت و این در حالی است که فیلم به زبان انگلیسی تهیه خواهد شد.

به گفته دانی ین: «کار در قسمت چهارم جان ویک تجربه ای منحصربفرد و فوق العاده بود. مردم فیلم را به این دلیل دوست داشتند که صحنه های اکشن آن با عشق ساخته شد و سکانس های اکشنی خلق شد که مثال زدنی هستند. امیدوارم همین اتفاق برای کین هم بیفتد.»سازندگان فیلم گفته‌اند کین نام موقت آن است و به احتمال بسیار زیاد زمان اکران عمومی این نام تغییر خواهد کرد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها