به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۴ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۹۴۸۸
رئيس تربيت بدني نيروهاي مسلح:

كارت پايان‌خدمت رحماني‌وحمودي باطل شد

گروه ورزشي: رئيس تربيت بدني نيروهاي مسلح گفت: اگر ثابت شود که بختيار رحماني و علي حمودي کارت پايان خدمتشان جعلي است بايد راهي تيم‌هاي نظامي شوند.
كارت پايان‌خدمت رحماني‌وحمودي باطل شد
سردار مهرعلي باران‌چشمه در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص اينکه گفته مي‌شود کارت معافيت دو بازيکن فوتبال جعلي است گفت: اينطور که ميگويند نيست و نمي‌توان گفت که کارت آنها جعلي است معمولا کساني که نياز به معافيت دارند مدارکشان را ارسال مي‌کنند که براساس آن مدارک تحقيقات صورت مي‌گيرد. وي ادامه داد: ما سال گذشته از سازمان ليگ درخواست کرديم بازيکناني که کارت معافيت دارند را به ما بدهند تا مورد بررسي مجدد قرار دهيم تا اگر احيانا کميسيون تعيين معافيت به هر دليلي سخت‌گيري نکرده در اين باره مجدد تصميم بگيريم و اين دو بازيکن هم کارت پايان خدمتشان باطل اعلام شده و قرار است براي تعيين تکليف مجددا مراجعه کنند.

باران چشمه اظهار داشت: نمي‌توان لفظ جعلي را براي کارت اين دو بازيکن به کار برد چراکه اين موضوع پيگرد قانوني دارد البته بازيکنان هم مقصر نيستند اما بررسي‌هايمان نشان داده که آنها نبايد معاف شوند. وي افزود: مجددا درخواست شده تا مدارک اين دو بازيکن بررسي شود و اگر قرار است معاف شوند که اين اتفاق مي‌افتد و اگر بايد براي خدمت سربازي اعزام شوند که بايد در يکي از دو تيم ملوان يا تراکتورسازي بازي کنند. رئيس تربيت بدني نيروهاي مسلح در پايان تصريح کرد: مطمئن باشيد اگر تخلفي صورت گرفته باشد طبق مقررات با متخلفين برخورد مي‌شود هرچند که شايد اين فوتباليست‌ها مدارکي ارائه دهند که معافيت آنها را تاييد کند.