به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۵۰۳۵۹

مقایسه تعرفه‌های ایرانسل و همراه اول

گروه اقتصادی: روز گذشته مدیر عامل اپراتور دوم از نحوه‌ی اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درباره تغییر تعرفه‌های ارتباطی گلایه‌ و تاکید کرد که ایرانسل کاهش هم در تعرفه‌های خود داشته‌ و اکنون در سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور تعرفه 499 ریال است.
پاسخ مدیر عامل ایرانسل درباره این که تعداد مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل کمتر از دارندگان اعتباری‌ها است این بود که مهم نیست و تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند به مشترک سیم‌کارت‌های دائمی تبدیل شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. تعرفه‌های پیام چند رسانه‌ای ایرانسل به گفته دزفولی از 32 تومان به 199 ریال رسیده و کاهش داشته در حالی که هم‌اکنون برخی اپراتورها همین سرویس را با قیمت 100 تومان ارائه می‌کنند همچنین تماس از سیم‌کارت اعتباری ایرانسل به تلفن ثابت هم با کاهش تعرفه مواجه بوده است.

مدیر عامل ایرانسل ادامه داد: در مجموع از میان 12 آیتمی که برای تعرفه‌ سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری وجود دارد (پیامک، تماس درون و برون شبکه‌ای و پیام چند رسانه‌ای)، ما در 10 زمینه تعرفه‌ای پایین‌تر از همراه اول داریم و تنها در یک بخش معادل آنها بوده و در یک آیتم بالاتریم. اما تعرفه سیم‌کارت دایمی و اعتباری ایرانسل و همراه اول در جدول زیر که مرجع آن وب سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وب سایت ایرانسل و همراه اول است، دقیقا بیان شده است.



مرجع : ایسنا