به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۶۱۹۳۲
شکست سنگين اينتر در خانه رم

پيروزي بارسا در ثانيه‌هاي آخر+همه نتايج

گروه ورزشي: بارسلونا موفق شد با گل‌ ثانيه هاي پاياني بوسکتس، 1-0 والنسيا را در مستايا شکست دهد تا همچنان با دو امتياز اختلاف، در تعقيب رئال مادريد صدرنشين باشد.
پيروزي بارسا  در ثانيه‌هاي آخر+همه نتايج
 والنسیا در حالی میزبان بارسلونا بود که در فصل جاری، عملکرد بسیار خوبی نسبت به چند فصل‌ اخیر از خود به نمایش گذاشته و در جدول وضعیت خوبی دارد. بازی در نیمه ی اول تا دقیقه ی 30 با برتری نسبی بارسا همراه بود و آبی اناری ها موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف خود داشتند. پس از آن، خفاش‌ها بودند که کم کم بازی را در دست گرفتند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما در نهایت بازی در نیمه ی اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

اوایل نیمه ی دوم بار دیگر با برتری بارسا همراه بود. شاگردان لوئیس انریکه چندین بار موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و حتی به گل هم رسیدند که داور به اشتباه، آن را آفساید اعلام کرد. پس از دقیقه 70، والنسیا به بازی مسلط شد و چندین موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد که با واکنش‌های بسیار خوب کلودیو براوو روبرو شد. با این حال بازی تا دقیقه 90 به همین منوال پیش رفت تا اینکه در وقت های اضافی بازی، بارسا که تمامی بازیکنانش به جز براوو در زمین والنسیا بودند، روی یک سانتر از مسی صاحب موقعیت شد. ضربه ی سر نیمار به خوبی توسط دروازه‌بان والنسیا دفع شد اما بوسکتس موفق شد با یک ضربه ی والی، توپ برگشتی را به داخل دروازه بفرستد تا در ثانیه های پایانی، بارسا 3 امتیاز دلچسب از مستایا بدست آورد. بدین ترتیب، بارسلونا با این پیروزی 31 امتیازی شد و پایین تر از رئال مادرید، در رده ی دوم قرار گرفت. والنسیا نیز با 24 امتیاز در رده ی پنجم ماند.

شکست سنگين اينتر در خانه رم
در كالچيو، شاگردان رودي گارسيا موفق شدند در يک ديدار خانگي، اينتر را 4-2 شکست دهند و اختلاف امتياز خود با يوونتوس را حفظ کنند.  این دومین حضور مانچینی روی نیمکت اینتر در سری آ بود که با اولین شکست او همراه شد. رم بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 21 توسط ژروینیو به گل رسید. هرچند طولی نکشید تا آندره آ رانوکیا، گل تساوی بخش را به ثمر برساند. تلاش‌های دو تیم در این نیمه برای رسیدن به گل های بیشتر به نتیجه نرسید و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

در نیمه ی دوم رم باز هم بهتر بازی را شروع کرد و در همان ابتدا توسط خوزه هوله‌باس به گل رسید ولی بار دیگر اینتر در دقیقه 57 موفق شد بازی را توسط پابلو اوسوالدو به تساوی بکشاند. نتیجه 2-2 هم پایدار نماند و 3 دقیقه بعد، میرالم پیانیچ بار دیگر رم را پیش انداخت. بازی تا پایان با حملات دو تیم همراه بود تا این که در دقیقه 90، بار دیگر پیانیچ روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی برای رم گلزنی کرد تا اینتر، شکستی تلخ در استادیو المپیکو تجربه کرده باشد و مانچینی، بار دیگر طعم شکست با اینتر را پس از مدت‌ها دوری از این تیم بچشد. بدین ترتیب، رم با 31 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده ی دوم قرار گرفت و اینتر با 17 امتیاز، یازدهم است.
نتايج كامل ديدارهاي يكشنبه شب فوتبال اروپا:
ساوتهمپتون0 - 3منچسترسيتي
تاتنهام2 - 1اورتون
کالياري0 - 4فيورنتينا
چزنا0 - 3جنوا
امپولي0 - 0آتالانتا
آث ميلان2 - 0اودينزه
پالرمو2 - 1پارما
يوونتوس2 - 1تورينو
آاس رم4 - 2اينترميلان
اتلتيكومادريد2 - 0ديپورتيوو لاكرونيا
سويا5 - 1گرانادا
کوردوبا0 - 2ويارئال
والنسيا0 - 1بارسلونا
وولفسبورگ1 - 0مونشن گلادباخ
فرانكفورت2 - 0دورتموند
بوردو1 - 0ليل
اويان2 - 0گينگام
سنت اتين3 - 0ليون