به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۷۲۸۰۵

تهدید آنلاین داعش علیه نظامیان آمریکایی

گروه بین الملل: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: در حال تحقیق درباره پیام تهدیدآمیز گروه موسوم به "حکومت اسلامی" (داعش) علیه ۱۰۰ تن از نیروهای نظامی آمریکایی است. یک وبسایت مرتبط با داعش، فهرستی از اسامی و آدرس‌های ۱۰۰ نظامی آمریکایی را منتشر کرده و از هواداران این گروه خواسته است آنها را به قتل برسانند.
تهدید آنلاین داعش علیه نظامیان آمریکایی
گروهی وابسته به داعش گفته است اطلاعات مربوط به نظامیان آمریکایی را با هک اینترنتی و نفوذ به بانک‌های اطلاعاتی به دست آورده اما مقام‌های پنتاگون می‌گویند بخش اعظم این اطلاعات در وبسایت‌های عمومی قابل دسترس است. یک مقام امنیتی آمریکا گفته: در پی انتشار این فهرست، با افرادی که اسامی آنها منتشر شده تماس گرفته شده تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود. گروهی که خود را "بخش هک دولت اسلامی" معرفی کرده است می‌گوید نظامیانی که نام آنها منتشر شده در عملیات آمریکا علیه داعش مشارکت داشته اند. این گروه از هوادارانش خواسته است که "با برداشتن گام نهایی" افراد نامبرده را به سزای اعمال خود برسانند.

سخنگوی نیروی دریایی آمریکا هم گفت: با نظامیان نامبرده تماس گرفته شده و از آنها خواسته شده که مواظب ردپای آنلاین خود در وبسایت‌های عمومی باشند و با تغییر تنظیمات، اطلاعات خصوصی خود را در فضای اینترنت پنهان سازند.
مرجع : بی بی سی