به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۸۱۴۰۲

کیبوردی مخصوص تایپیست‌ها

گروه فناوری: چندین سال است که کیبورد یا همان صفحه کلید کامپیوترها به شکل فعلی در حال استفاده هستند و تغییرات زیادی را در آن‌ها شاهد نبودیم.
کیبوردی مخصوص تایپیست‌ها
در طول سال‌های گذشته کیبورد‌های جزیره‌ای و… رواج یافته‌اند که چندان هم تفاوت ظاهری زیادی با کیبورد‌های عادی ندارند اما فرآیند تایپ کردن را ساده‌تر کرده‌اند که در تمام آن‌ها ظاهری مشابه را شاهد هستیم اما حال فردی به نام Jesse Vincet بعد از دو سال تحقیق موفق شده است که یک کیبورد جالب و ارگونومیک را طراحی کند که ظاهری دوست داشتنی و متفاوت نسبت به سایر کیبورد‌ها دارد.

در این کیبورد چینش دکمه‌ها تغییر یافته است و دکمه‌ها از نور پس زمینه استفاده می‌کنند و ظاهر کلی کیبورد نیز شبیه به پروانه است که دکمه‌های آن بر روی یک تخته چوبی قرار گرفته‌اند و به نسبت کیبورد لپ‌تاپ‌ها عمق زیادی دارند. طراح این کیبورد محصول خود را برای تایپیست‌ها و افرادی که زیاد متن در کامپیوتر می‌نویسند مناسب می‌داند. اما نکته جالب در خصوص این کیبورد به نور پس زمینه دکمه‌های آن باز می‌گردد که افراد می‌توانند آن را شخصی سازی کنند و بخشی از دکمه‌ها را به یک رنگ و بخش‌های دیگر را به رنگ‌های متفاوت تغییر دهند.



این کیبورد جالب که بخش‌هایی نیز برای استراحت مچ دست دارد با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد که نسبت به کیبورد‌های عادی قیمت بسیار بالایی دارد اما به‌طور حتم خریداران خاص خود را خواهد داشت.

مرجع : آی تی رسان