به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۸۸۷۱۷
رفتار کودکانه و غیرحرفه‌ای در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

رفتار محلاتی از آقای لالیگایی! استعفا در مرحله یک‌چهارم نهایی!

مشکل اصلی محدود شدن دخالت های نکونام در امور باشگاه فولاد است!؟
رفتار محلاتی از آقای لالیگایی! استعفا در مرحله یک‌چهارم نهایی!
گروه ورزشی: فوتبال ایران با صعود فولاد خوزستان داشت لحظات خوبی را تجربه می‌کرد تا اینکه رفتارهای عجیب جواد نکونام از حلاوت این شیرینی کاست. او پس از پیروزی شیرین شب گذشته فولاد مقابل الفیصلی عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی مهم‌ترین رقابت باشگاهی آسیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از تریبون AFC و در جمع خبرنگاران به یکباره و برخلاف توقع همگان خبر از استعفای خود داد و دلیل خود را رعایت نشدن حُرمتش طی یک ماه گذشته عنوان کرد! البته دیشب در جلسه مطبوعاتی خبرنگار نکته‌سنجی حضور نداشت به این مربی بگوید، مرد حسابی چطور شد در این همه مدت همکاری با این باشگاه، حالا به یاد حُرمتت افتادی! 
این خبر که همچون بمب در رسانه‌های داخلی و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس پیچید، در شبکه‌های مجازی داخلی واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت. برخی از هواداران با گلایه از رفتار نکونام، کار او را در این موقع حساس نکوهش کرده و اظهار داشتند که جواد در شرایطی که می‌بایست از فوتبال ایران در آسیا حفاظت کند، پشت تنها نماینده اش را خالی کرده و با ایجاد حاشیه، تیمی از پیش باخته را روانه دیدار با حریف آینده می‌کند. تعداد زیادی از هواداران فولاد هم خواستار پایان همکاری باشگاه با او و به خدمت گرفتن مربی خارجی هستند.
اما با توجه به صحبت‌های نکونام و کدهایی که او در صحبت‌هایش داد، می‌توان پی برد که مشکل اصلی اش در عدم تعامل با مدیریت جدید باشگاه است.
داستان این اختلاف از آنجا آغاز می‌شود که مدیران شرکت فولاد پس از حمیدرضا گرشاسبی تصمیم می‌گیرند که حمیدرضا رادکیا، یکی از مدیران مجموعه خود که به عنوان مدیر اصلاح و رفع مشکل سازمانی معروف است را راهی باشگاه کنند. او هم بر اساس ماموریت ابلاغی اقدام به مشخص نمودن شرح وظایف جدید واحدها می‌کند و در کنار حمایت کامل و تلاش برای رفع نیازهای تیم، از نکونام می‌خواهد تنها تمرکز خود را برای کسب نتایج بهتر تیمش معطوف کند. اما از آنجایی که نکو طی سالیان گذشته اختیارات گسترده‌ای را در فولاد بدست آورده بود با این موضوع کنار نمی آید و نهایتا در آستانه یکی از حساس‌ترین بازی‌های این باشگاه دم از جدایی می‌زند و اینگونه به باشگاه و هواداران بیشمار آن اعتراضش را بیان می‌کند.
فولاد که تک نماینده باقیمانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان است اکنون باید تیم قدرتمند الهلال عربستان به رقابت بپردازد. روی کاغذ مشخص است که فولاد کار بسیار سختی مقابل این تیم آماده دارد و با توجه به‌ این‌ شرایط عنوان کردن اختلافات در شرایطی که تیم بیشتر از هر زمانی به آرامش نیاز دارد، اقدام قابل دفاعی نبوده و از چهره شناخته شده ای مثل نکونام که با اعتماد مدیران فولاد و در اختیار داشتن ابزار حرفه‌ای و صرف صدها میلیارد تومان بودجه به جایگاهی والا در عرصه مربیگری رسیده، بعید است.
جواد که اینک از خدشه‌دار شدن حرمتش طی یک ماه گذشته می‌گوید، آن روزها را به یاد نمی آورد که با رفتار خود و اطرافیانش اعتبار باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان را زیر سوال می‌برد؟ او همان مربی تیمی نیست که در اقدامی عجیب یک شب قبل از بازی مقابل تیم پیکان تهران، عرض زمین چمن ورزشگاه فولاد را از 68 متر به 71 متر تبدیل کرد تا احتمالا جلوی پرتاب بلند اوت بازیکن پیکان را بگیرند؟ شاید بد نباشد به او ماجرای ریختن مایع روی خط دروازه حریف، ورود جیمی جامپ، شوت کردن توپ توسط لیدر به درون زمین مسابقه در حین بازی و... را هم یادآوری کنیم.
آیا او که اینگونه و به شکلی کودکانه و غیرحرفه‌ای در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استعفا می‌دهد همان نکونامی نیست که نیمکت فولاد را به یکی از شلوغ‌ترین نیمکت‌های لیگ برتر تبدیل کرده و صدای همه فوتبالدوستان خوزستانی را درآورد و با هزینه‌های میلیاردی یک باند رسانه‌ای وابسته به یکی از سایت‌های ورزشی را استخدام کرد تا کنترل رسانه‌ای باشگاه را دربست در کنترل خود داشته باشد؟ و آیا او همان فردی نیست که با کمترین توجه به محصولات آکادمی باشگاه فولاد، بزرگترین چرخه بازیکن‌سازی فوتبال ایران را برای باشگاه خود نادیده گرفت در حالیکه سایر باشگاه‌های ایران دهها بازیکن آکادمی فولاد، را جذب کردند؟ در حالیکه در همین فصل، فولاد بخاطر جذب بازیکنان پا به سن گذاشته و یا مصدوم دهها میلیارد تومان را هدر داد! نکونام باید به فوتبالدوستان خوزستانی و ایرانی توضیح دهد که ماجرای جذب عجیب و غریب بازیکنانی همچون موسی کولیبالی، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، سوگیتا و ... که برخی‌شان با مصدومیت رباط صلیبی! به فولاد تحمیل شدند، چه بود!
براستی نکونام اگر ابزاری همچون فولاد و بودجه‌های چند صد میلیاردی نداشت آیا امروز مجالی برای دیده شدن می‌یافت؟ او امکاناتی را طی 4 سال گذشته داشته که در شرایط فعلی اقتصادی کشور هر مربی فوتبالی آرزویش را می‌کند. برای پایان این گزارش و نقد، نظر یک فوتبالیست باسابقه خوزستانی را جویا شدیم که خلاصه‌اش این بود: «برخی مربیان در هر تیمی باشند، حاشیه حرف اول را می‌زند حتی اگر از نظر فنی مربیان خوبی هم باشند اما بخاطر حواشی و روحیه خاصی که دارند، هر تیمی را دچار مشکلات حاد می‌کنند، همان کاری که نقطه اوجش را با فولاد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شاهد بودیم!»

و در پایان کامنت‌های برخی از هوادران باشگاه فولاد زیر خبر پیج این باشگاه را بخوانید!
* کاش با استعفاء موافقت بشه خوشحالیمون کامل بشه ادمین شما هم خوشحالمون کن برو دنبال نکونام
* منتظر مربی خارجی هستیم 
* خداروشكر نكونام رفت 
* خدا رو شکر از دست نکونام خلاص شدیم پیش به سوی مربی با کیفیت💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
* در سالی که فولاد خوزستان بیشترین بودجه تاریخش را هزینه کرده، متاسفانه بدترین نتایج رقم خورده و در این نتایج ضعیف اشتباهات فاحش جواد نکونام در خریداری بازیکنان مازاد یا مصدوم تاثیر زیادی دارد.اما نکته عجیب و مشکوک چرا جواد نکونام همه این بازیکنان بی کیفیت را از طریق یک دلال بدنام جذب کرده؟! دلالی به اسم..... که رابطه ویژه‌ با نکونام دارد و هرچه بازیکن مازاد و مصدوم است را با مبالغ نجومی به فولاد آورده است.‌..امیدواریم هیئت مدیره جدید و سرپرست باشگاه فولاد خوزستان به دقت این مسائل را تعیین تکلیف کنند تا مشخص شود چند صد میلیارد تومان بودجه امسال چگونه حیف و میل شده است؟!
* جدا از بحث این دلال یا ایجنت سبک بازی و تاکتیک های نکونام هم اصلا با ذات فوتبال فولاد جور درنمیاد حتی نتیجه هم بگیره قشنگ بازی نمیکنه مقایسه کنیم با دوران مجیدجلالی و فرکی یا کروات ها که اگه نتیجه هم نمیگرفتن ولی آدم لذت میبرد از بازی
 * دلالی که تمام انگیزهای جوانان بااستعداد فولاد که دردمای ۶۰درجه تمرین می کنند غارت کرد
* وقتی هوادارای فولاد بی جهت طرفداری میکنن از یه دلال مثل نکونام بایدم اینجوری دلال بازی دربیاره
* خداازشون نگذره
* سلام تکلیف این بچه های خوزستان وآکادمی چی میشه که همه به فنا رفتن کو خوزستان وفوتبال تکنیکیش کو ستاره هایی که از روی سکو تشویقشون کنی
* امسال یکی از بدترین سال های تیم داری فولاد بوده از هر نظر فکرشو بکنی گند زدن
* افتضاح خدا لعنت کنه هرکی که نابود کرد فولادو
* شربتی. زامهران. فرشید اسماعیلی، یونس دلفی. قربانی. ایبای گومز. اینا بازی نکردن و میلیاردها تومن از فولاد بردن. نکونام تمام بازیکنا رو با هدف دلالی میخره. فرشید اسماعیلی با رباط پاره قرارداد امضا کرد، هیچکس نفهمید، بعدش الکی گفتن مصدوم شد. نکونام آخرین تیرش رو به فولاد با خرید بازیکن دسته سه اسپانیا، میزنه به زودی. پول یه توی تهران. طی چهار سال، صد میلیارد تومن از فولاد به جیب زد
 

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۶:۵۸
یقیه این مدیران و شرکتهای رانتخوار را باید سرگرگدنه گرفت وگرنه حق را نمیدن.
این اتهام هایی که میزنید اگر مستند نداشته باشید جرم تلقی میشه و
جدای از این هم از نظر اخلاقی درست نیست اینطور تهمت زدن! (420645)
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۳:۱۱
این همش بر میگرده به ضعف مدیریتی که الحمدالله تو تمااااام باشگاه های کشور شاهد هستیم و هیچ تیم مستثنی نیست این لیگ و این فوتبال از پایه مشکل داره.با احترام به اقا جواد طرفدار فولاد هم اصلا نیستم ولی به هرحال نماینده یه کشوره تو اسیا این کارای بچه گانه دیگه رنگی نداره برا کسی (420766)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها