به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۱۴۸۳۴

خدارا شكر؛ «موسسان فتنه» هم ابداع شد!

گروه سياسي- رسانه‌ها: غلامعلی رجایی در وبلاگش نوشت: درخبرها آمده بود: آیت الله احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در مراسم اختتامیه نهمین همایش سراسری مدیران کانون‌ها و اعضای شورای سازمان بسیج فرهنگیان کشور خطاب به فرهنگیان گفته است : شما نباید اجازه بدهید جریان های لائیک و موسسان فتنه ۸۸ تحولات سیاسی کشور را به نفع خودشان مصادره کنند و آموزش و پرورش را در اختیار خودشان بگیرند. درباره این اظهارات چند نکته بنظر مي‌رسد:

۱- تا کنون براساس آموزه های امام، فکر مي‌کردیم این انقلاب سر جنگ و ستیز با جریانهای لائیک داشته و دارد، اما حالا از زبان امام جمعه مذهبی ترین شهر ایران، مشهد مقدس مي‌شنویم در ایران پس از امام، نه تنها جریان لائیک که جریانهای لائیک درست شده اند و مهم تر از آن اینکه این جریان‌ها اینقدر قوی و فعال هستند که مي‌خواهند تحولات سیاسی کشور را هم به نفع خود مصادره کنند و وزارت مهم و انسان ساز آموزش پرورش را اداره نمایند.

۲- تصور کنید رقیبان فرهنگی و مذهبی ما در منطقه و غیرمنطقه به این عبارت دسترسی پیدا کنند که حتما کرده اند،آیا از این بهتر مي‌توان دلیل آورد که انقلاب اسلامی ایران که بنا بود قله های فکری جهان را فتح کند در درون خود جریانات لائیک پدید آورده است؟

۳- تا حالا گمان مي‌کردیم موسسان فتنه در حبس و حصر هستند. اکنون دریافته ایم موسسان فتنه نه تنها در حبس و حصر نیستند که مي‌خواهند تحولات سیاسی کشور را هم از آن خود کنند. حالا مانده ایم جنابان، محترمان آقایان موسوی و کروبی در کجای این هرم فتنه ادعایی بعضی‌ها قرار دارند و اگر موسس فتنه نیستند چرا در حبس هستند؟

۴- کاش بعضی که معلوم است نمی توانند حرف خوب بزنند، و چون خوب حرف مي‌زنند تصورشان این است که حرف خوب مي‌زنند!، مي‌توانستند کمتر حرف بزنند و با فرصت و فراغتی که در نتیجه حرف نزدن نصیبشان مي‌شود، شبی چند خط را از گلستان شیخ شیراز در باب فوائد خاموشی قرائت کنند.

۵- واقعا در فهم این معنا در مانده ام اگر در آینده ای نزدیک حصر آقایان موسوی و کروبی برداشته شود- که انشاالله با تدبیر بزرگان کشور مي‌شود – کسانی امثال امام جمعه مشهد و… روزگار را چگونه سپری خواهند کرد!

۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۱:۵۶
به ويژه با بند 5 بسيار موافقم! (115116)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۳:۲۱
جانا سخن از دل ما میگویی.....
دلم تنگ شده........ (115174)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۴:۱۰
5000 تا مثبت (115220)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۴:۴۲
همه یک طرف بند 5 یک طرف . (115234)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۵:۰۵
از نظر بند 5 پانزده میلیون ایرانی جهنم رفتن شون قطعیه. خب میشن پانزده میلیون و دو نفر!!
http://www.tabnak.ir/fa/news/324286 (115248)
ایرانیان
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۷:۲۴
فقط مونده
پیتزا و ساندویچ فتنه بیاد تو بازار!!!!!!!!! (115308)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۰۴
. . . . آخه یکی نیست به این بابا بگه مرد 24 خرداد به حرفها ونظرات شما نه گفتند یه نظری به آرای روحانی و موسسان فتنه در شهر مشهد بینداز بعد حرف بزن (115122)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۵۸
شاخه خیلی وقت دراومده! (115152)
لاله
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۱۱
. . . . گاهی یه چیزایی میگن که آدم شاخ در میاره بخدا. این متن فقط یه چشمه از شاهکاراشونه! (115125)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۱۳
از حسن روحاني عاجزانه تقاضا مي كنم يه فكري واسه اين جماعت بيكار افراطي بكنه!‌ اينا فكر كردند ايران مثل معبد شائولينه كه يا بايد عين ما فكر كنيد يا با شمشير تهمت و فحش سر از بدنتون جدا مي كنيم (115126)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۴:۴۴
معبد شائولینو حوب اومدی :دی (115236)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۲۳
من مانده ام کی به این آقایان اطلاعات میدهد که انقدر مطمئن حرف می زنند!!!؟ مگر صدای مردم را نشنیدند!!!؟ چرا صدای 4 میلیون طرفدار افراطیشان را می شنوند ولی صدای 18 میلیون مردم ناراضی از اقدامات این آقایان را نمی شنوند!!!؟ (115132)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۲۸
من هم میخوام یک موسسه فتنه بزنم
احتمالا بیش از 13 میلیون عضو بگیره (115134)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۴۰
الله اکبر از اینهمه استعداد (115135)
شهروند
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۲:۵۹
این فتنه هم عجب شغل خوبی شده واسه بعضیها!!!!!!!!! (115155)
علیمراد
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۳:۰۰
کاش بعضی که معلوم است نمی توانند حرف خوب بزنند، و چون خوب حرف مي‌زنند تصورشان این است که حرف خوب مي‌زنند!، مي‌توانستند کمتر حرف بزنند
احسنت (115156)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۳:۳۷
عجب دکون و کاسبی راه انداختن با واژه فتنه .. فک کنم درامدی که از این راه دارند از درامدش وارد کردن ماشین با ارز دولتی هم بیشتر باشه (115199)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۵:۲۶
درود بر رجایی (115264)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۵:۵۴
آقایان خود میدانند که چانه جنباندن آسان لاکن حرف حساب زدن مشکل (115284)
رحمان
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۵:۵۴
من براشون كار سراغ دارم انشالله وضعيت سينماها كه رونق پيدا كرد اين دوستان بايستند جلوى سيمنماها بليط پاره كنن.!!!!!!! (115285)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۶:۳۱
هردم از این باغ بری می رسد
مخترعِ فتنه گری می رسد! (115294)
اهل مشهد
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۹:۰۴
. . . . هر روز با یک حرفش تیتر میشه. بیخیال سید دیگه! (115337)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۰:۵۰
آقا منم بیكارم یه چندتا فتنه گر بیارین كاسبی راه بندازم. . . . . (115350)
خندان
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۱:۱۵
مگه با اين همه نظارت هاي استصوابى بازم لاييك داريم! (115357)