به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۱۹۶۵۴
طنز

پیشنهاد سوژه براي بنر و بيلبورد‌هاي جديد!

 


آیدین سیارسریع


 

پیشنهاد: این اقدام یعنی بنر زدن برای موضوعاتی که با آنها مخالفیم اقدام بسیار خوبی بود. یعنی حداقل خوبی اش این بود که درد نداشت. پیشنهاد مي‌کنیم برای سایر مواردی که در آن با دولت اختلاف نظر وجود دارد هم بنر زده شود.

۱) مخالفت با فیس بوک گردی ظریف
طرح بنر: انگشت شستی که علامت لایک در فیس بوک است توی گوش و دماغ مردی با ریش پروفسوری فرو رفته و مرد در حالی که ریش پروفسوری دارد از درد فریاد مي‌ زند.
عنوان: عاقبت حضور در فیس بوک

۲) مخالفت با انتخاب بعضی از مسئولین از میان زنان
طرح بنر: یک جوان معتاد که وجودش کرم انداخته (مثلا پسر معصومه ابتکار) در گوشه ای از خیابان ولو شده. معصومه ابتکار بالای سرش ایستاده و بی توجه به جوان و با اشاره به کرم مي‌گوید: تمام تلاش ما این است که هر چه سریعتر از انقراض کرم شوخلاصاندیکولمن استوایی جلوگیری کنیم.
عنوان: عاقبت اشتغال مادر به امور دولتی و نبودن بالا سر بچه

۳) مخالفت با اخراج روسای دانشگاه ها توسط توفیقی
طرح بنر: چند جوان لاابالی که گویا استاد دانشگاه هم هستند چند دختر جوان دانشجو را مورد آزار و اذیت مکرر قرار می‌دهند.
عنوان: عاقبت اخراج صدرالدین شریعتی از دانشگاه علامه

۴) مخالفت با نزدیکی دولت به هاشمی رفسنجانی
طرح بنر: آتشی شعله ور شده و بعضی از نزدیکان به هاشمی با فتوشاپ در آن مي‌سوزند، عده ای هم در زندان رو به هاشمی مي‌گویند کمک کمک! هاشمی به کمک فتوشاپ به آنها مي‌خندد.
عنوان: عاقبت تلخ نزدیکی به هاشمی

پیشنهاد: در راستای شنود مکالمات آنجلا مرکل توسط دولت امریکا و اعتراض مرکل به این موضوع پیشنهاد مي‌شود بیاییم با مرکل طرح دوستی بریزیم بعد ازش استفاده ابزاری کنیم.
اینجوری: طرح بنر: مرکل با یک دستش گوشی تلفن را گرفته و با یک دست مي‌زند توی سرش که ای وای! شنود شدم. رابطه با امریکا چقدر بد است و فلان.
عنوان: عاقبت اعتماد به امریکا

هشدار: ما هی تاکید کردیم امریکا خودش کرم دارد کسی توجه نکرد. الان آنها شماره روحانی را هم دارند و خطر در کمین است. آقای روحانی! هی گفتیم شماره نده، هی گفتیم تلفنش را ریجکت کن. الان خوب شد؟ یک حرف ناموسی نمی توانی بزنی پشت تلفن! بیا … این هم از روابط سازنده.

مرجع : سايت خبرپراكني