به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۱۰۷۰۰۱

واکنش عضو شورای شهربه ضیافت‌ قالیباف

گروه سیاسی: عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران بااشاره به ضیافت شام قالیباف با نمایندگان مجلس نهم گفت:‌ فعالیت‌های سیاسی و حزبی حق مسلم شهردار است ولی نباید در چارچوب اقدامات شهرداری صورت گیرد.
واکنش عضو شورای شهربه ضیافت‌ قالیباف
غلامرضا انصاری صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: این ضیافت شامی که برگزار شد ما از طریق رسانه‌ها باخبر شدیم و اگر این اقدام از محل اعتبارات شهرداری خرج شده، باید عنوان شود که قالیباف از کجا این اجازه را داشته است. وی با بیان اینکه قالیباف دو مرحله بخت خود را برای شرکت در فعالیت‌های سیاسی آزموده است، گفت: چنانچه شهردار تهران می‌خواهد برای بار سوم در انتخابات شرکت کند، باید به مانند اقدامش در نیروی انتظامی استعفا داده و به دنبال فعالیت‌های سیاسی برود.

وی با بیان اینکه شهرداری سازمانی اجتماعی و فرهنگی است که باید اقدامات آن به دور از برخوردهای خشن باشد، گفت: اقدام اخیر شهرداری در پلمپ وزارت صنعت و سازمان میراث فرهنگی کار شایسته‌ای نبود و این در حالیست که باید شهرداری با تعامل و نه برخورد با این دستگاه‌ها کار خود را پیش ببرد. وی با اشاره به لایحه ششم توسعه و نادیده گرفتن نقش شوراها گفت: برنامه ششم حلقوم شورای شهر و شهرداری را فشار می‌دهد و باید به دنبال تعامل با نمایندگان مجلس برای حل این مشکل باشیم.

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بدهی شهرداری به پیمانکاران گفت: در حالی که رقم بالای بدهی شهرداری به پیمانکاران نگران‌کننده است زمزمه فروش و واگذاری املاک و سرمایه‌های شهر به گوش می‌رسد که باید بگویم که ما با این اقدامات مخالف هستیم.
مرجع : ایسنا