به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۳۵۷۶۷

فعلا مسئولي در جمهوري اسلامي، درگذشت اولين وزير خارجه خود را تسليت نگفته!

فعلا مسئولي در جمهوري اسلامي، درگذشت اولين وزير خارجه خود را تسليت نگفته!
گروه سياسي: در حاليكه 12 ساعت از درگذشت دكتر ابراهيم يزدي مي‌گذرد هنوز هيچ‌يك از مقامات دولتي و حكومتي جمهوري اسلامي ايران، درگذشت اولين وزير خارجه خود را تسليت نگفته‌اند!

بهار اين موضوع را به طور متناوب دنبال خواهد كرد تا مشخص شود بسياري از مسئولان نظام همچون حسن روحاني رييس‌جمهور فعلي به دليل دوستي‌ها سابق، و افرادي چون دكتر ظريف به عنوان اينكه اولين وزيرخارجه و هم صنف خود، دارفاني را وداع گفته آيا حاضر خواهند شد در يك اقدام اخلاقي و انساني و فراتر از مسائل سياسي، پيام‌هاي تسليت و همدردي با بازماندگان آن مرحوم صادر كنند يا باز هم «مصلحت» دست آنان را براي اين كار، بسته است. فعلا منتظر مي‌مانيم و مي‌بينيم!

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ۱۱:۵۴
من به عنوان یک ایرانی به مردم ایران و خانواده دکتر یزدی تسلیت می گویم. (355265)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۱
مایه تاثر هست درگذشت چنین مردانی و خیلی بیشتر مایه تاسف هست که در این کشور مسئولین از یک پیام تسلیت خشک و خالی هم نسبت به درگذشت اونها دریغ میکنن. از میان رفتن این بزرگواران به این سادگی جبران نمیشه. روحش شاد :( (355267)
عمورسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ۱۳:۲۱
دکتر ظریف پیام تسلیت دادند
دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت دکتر ابراهیم یزدی وزیر اسبق امور خارجه و مبارز برجسته دوران ستمشاهی را به خانواده و کلیه بازماندگان آن فقید سعید تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه مسئلت کرد. (355269)
۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ۱۳:۳۱
ایرانیان رنج دیده خیلی هم به این دولت مصلحت اندیش امیدوارنباشید. (355270)
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ۱۴:۵۲
حیف که چاپ نمیکنید ولی امثال دکتر یزدی شناخت درستی از مردم ایران نداشتند و با مقایسه بیجای ایران و کشورهای غربی باعث تحریک مردم شدند. ...... (355273)