به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۱۴۲۲۷
سهل انگاری وزارت نیرو در احداث پل:

واكنش نماینده ایذه به حادثه‌ تلخ سد كارون

گروه حوادث: نماینده ایذه و باغملک در مجلس در واكنش به کشته شدن ۱۲ نفر در دریاچه سد کارون ۳ به دلیل سقوط مینی بوس از روی بارج گفت: وزات نیرو در هنگام احداث این دریاچه پل ها و جاده های منطقه را زیر آب برد و به دلیل عدم تعهد خود در احیای مجدد این پل ها و جاده ها مدت ها است که رفت و آمد مردم منطقه از طریق دریاچه و به وسیله بارج صورت می گیرد.
واكنش نماینده ایذه به حادثه‌ تلخ سد كارون
حجت الله درویش پور افزود: متاسفانه وزارت نیرو در زمان احداث دریاچه کارون سه که در منطقه دهدز از شهرستان ایذه واقع شده جاده‌ها و پل‌ها را زیر آب برد و متعهد شده بود که این پل‌ها و جاده‌ها را برای تردد مردم منطقه احیا کند که تاکنون در این جهت اقدامی نکرده است و باعث شده تا رفت و آمد مردم منطقه از طریق دریاچه و به وسیله شناور بارج صورت گیرد.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه مدت‌ها رفت و آمد مردم منطقه از طریق بارج صورت مي‌گیرد، تصریح کرد: بارها در این خصوص با وزیر نیرو صحبت کردیم و مدام مشکل رفت و آمد و عدم وجود جاده و پل در منطقه را در نطق ها، تذاکرات شفاهی و کتبی خود به وزیر نیرو اعلام کرده ایم. وی با اشاره به این که این منطقه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد ادامه داد: مسیری که باید در مدت ۱۰ دقیقه طی شود با بارج حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه باید طی شود.

درویش پور با اشاره به جزئیات حادثه اضافه کرد: مسافران در یک مینی بوس سوار مي‌شوند و این مینی بوس بر روی بارج قرار مي‌گیرد تا مسافران را به سمت دیگر دریاچه منتقل کند؛ زمانی که بارج به مقصد مي‌رسد توسط یک کشنده به سمت ساحل کشیده مي‌شود که در این حین مینی بوس که در روی بارج قرار دارد در دریاچه سقوط مي‌کند و متاسفانه از تعداد کل مسافران که ۱۶ نفر بودند ۱۲ نفر کشته مي‌شوند و ۴ نفر دیگر نیز نجات مي‌یابند. نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من این روز را پیش بینی مي‌کردم و بارها به وزیر نیرو و معاونان وی تذکر مي‌دادم که اگر روزی چنین اتفاقی بی افتد مقصر شما هستید اما این موضوع را جدی نگرفتند.

خوزستان
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۰۷
این اتفاقات در کشور ما انقدر عادی تلقی می شوند که مطمئنم خبر غرق شدن هموطنان برای مسولین، مثل شنیدن کشته شدن دوازده نفر در سومالی است!! (101439)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۰۸
مجلس کی میخواد این بی اعتنایی دولت نسبت به خود رو تلافی کنه دودش فقط داره تو چش مردم میره (101440)
حسین
Germany
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۱۷
فقط تو این وسط مردم بدبختنننننننننن.....!!کاش یه بار هم نظر ما روهم میذاشتی... (101451)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۱۹
الان که چی اقای درویش؟؟!! فوری مصاحبه کردی که بگی من هیچکارم؟؟! نخیر اقا همه مسئولین مقصرید..... تا حالا توی کدوم روزنامه و خبرگزاری شما در این مورد حرف زدی که ما نشنیدیم؟؟؟ (101454)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۴۴
بدبخت مردمی که باید قربانی ندانم کاری مسئولان بی مسئولیت خود باشند . (101477)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۵۳
همیشه باید اتفاقات بد بیفتد تا ما متوجه شویم؟ نمیشه قبل از آتش گرفتن بخاری نفتی غیراستاندارد در کلاس درس، چپ کردن اتوبوس راهیان نور به دلیل خواب آلودگی راننده و عدم استراحت کافی، غرق شدن دانش آموزان اردو به دلیل شنا در محل غیر امن، کشته شدن کودکان در حادته غرق قایق در پارک داخل شهر به دلیل نداشتن جلیقه نجات یا سقوط از وسایل بازی غیر استاندارد شهربازی و.... به فکر باشیم و تمهیدات لازم را در نظر بگیریم؟؟!! چرا همه این اتفاقات بد تو ایران پیش میاد؟؟ (101486)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۰۱
به سلامتی احمدی نژاد و وزرایش ما دنیا را اداره خواهیم کرد ولی ایران را به حال خود رها خواهیم کرد. (101500)
اصفهان
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۵۰
هزااااااااااااران بار گفتیم و باز هم میگیم
آقایون به اصطلاح مسئول این مردم دین دارن به گردنتون،چطوری میخواین پاسخگوی جان این چند نفر باشید،چرا وقتی عرضه ندارید قبول میکنید؟؟؟؟بعد این همه آدم نخبه باید معطل تو هوا باشند؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا (101574)
دهدزی
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۶:۲۶
آماردقیق اینه:14کشته (101592)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۶:۵۸
نگران نباشید با درامد نفت خوزستان ایران سوریه را کاملآ باز سازی میکنند حتی اکر لازم باشه پل یدکی هم میسازند. (101613)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۲:۴۰
سبد غذایی که در غزه توزیع شد هنوز ادامه دارد.تمام که شد نوبت پل .... (101835)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۰۵:۳۷
الا ای خاک خوزستان تو آنستی که دیدستی
سکندرها و قیصرها و لشکرهای جوشانش و اخیرا محمود (101959)